Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Fin mage Asams5! Hur vet du att det bara är en av dem som sparkat? Känner du skillnad på var de ligger?
Richard Juhlin är också 0%, men tror som ni andra att 0,5% också är ok eftersom även jästa matvanor kommer upp i dessa halter.
Det jag gillar med just denna är at jag tycker att den verkligen smakar champagne. Inte så söt som Chapel Hill tex. Men det är såklart en smaksak!
Jag börjar bli sugen på öl nu, vilket vanligtvis är den alkoholhaltiga dryck jag dricker mest av. Älskar öl! Men svårt att veta hur det är med glutenhalten i dessa. Annars finns det glutenfria öl som jag brukar dricka. Men svårt (omöjligt) att hitta glutenfri + alkoholfri öl. Så det är bara att vänta! Har fuskat några gånger och det verkar ha gått bra men känns inte helt bra ändå.
Börjar också bli jättesugen på gravlax och brieost. Och sushi. Bara för att jag inte får! Vågar inte äta sushi ute, men kanske man ska testa att göra hemma? Det borde vara ok va? Om man köper färsk lax och sen fryser i tre dagar? Eller vet man fortfarande inte säkert?