BIM Mars 2015
Weeeeeeeee :D tog bara 13 månader :P
Weeeeeeeee :D tog bara 13 månader :P
Nu går de inte å ta miste längre. Mycket tydligare streck :) nu e gubben nöjd när han verkligen kan se strecken ordentligt.
Jag plussade idag! Äntligen, efter 10 månaders försök!!
Helt galet vad plus=) Stort Grattis alla vad underbart!
Jag går runt och är helt lycklig för jag äntligen haft ägglossning på ultraljud, sticka och värk och vi fick till det både torsdag och fredagkväll=)
Tänker vara lycklig till mensen kommer och leva på hoppet att denna månaden har vi äntligen en chans!
Om en vecka tidigast borde jag känna av nåt om det tsgit sig sen får vi se om jag kan hålla mig eller kommer testa som en galning=)
Detta äl-test fick jag nu på eftermiddagen, kan det räknas som positivt?
Det jag tog på förmiddagen var svagare, men då hade jag druckit mer..
Äl+10 O negativt test :(
Är det någon mer än jag som har starka ÄL-tester mest hela tiden?
Jag har fått ett par svaga ÄL-tester men de flesta, oavsett dag, är väldigt starka. Inte så starka som när ÄL är/som kontrollstrecket, men teststrecket är ändå väldigt tydligt...
Någon som känner igen sig i det, eller har ni svaga streck som stegrar tydligt fram tills ÄL?
Jag borde ha ÄL den 14 mars, och BIM den 27e (får se när ÄLtestet ger utslag så får vi se exakt när det blir).
Jag plussade imorse!
Vad tror ni om detta gravtest? Läste dock av resultatet för sent! Kan det vara negativt ändå? Hjälp!! Hoppas så på ett plus efter månader av försök!! Har aldrig fått positivt innan efter att tiden gått ut på testen!!
Behöver er hjälp, vad tror ni om denna bild ? Fick med ett test när jag köpte äl tester så vet inte riktigt hur man skall tolka det, är på BIM -2
Ojojoj så mycket plus i denna tråd! Underbart <3 Många Novemberbebisar!
Här har jag fortfarande inte fattat att det är på riktigt :)
Aaah paniken som infinner sig när en del säger åt en att det ser ut som att man har PCO.
Och nu snurrar hela huvudet och jag får bara upp alla möjliga hemska scenarion och tankar.
Jag som är sjukt nojjig över allt som har med läkarvård att göra, och är livrädd för nålar. Vill typ gå ut och spy av tanken och blir snurrig att ens ens tänka på det.
Inväntar ÄL till helgen som kommer, och nu hoppas jag ännu mer att vi får ett plus denna månaden!
Ni här inne som kör/har kört med ägglossningstest. Hur många dagar har ni stegring?
Jag fick mitt första positiva (teststrecket var STARKARE än kontrollstrecket) i söndags, fick sedan positivt även igår som var ännu starkare än söndagens och idag var det lika starkt fortfarande!
Vill inte ägget släppa eller vad är det frågan om? Hur ska jag räkna ut ÄL nu? Räknar man att ägget släpper upp till 48h efter det första positiva så har det gått mer än det nu ju och testen är fortfarande starka, om inte starkare..
Har ägget släppt redan, vilket det borde om man räknar upp till 48timmar, så ska ju testerna inte ge utslag längre?