Inlägg från: sweetcandy |Visa alla inlägg
  • sweetcandy

BIM Mars 2015

Metalizer skrev 2015-02-27 08:16:38 följande:

Bim-4, smile1.gif svagt, men nog är det där smile1.gif (sen är det himla svårt att fota testet smile5.gif )

phpXe1mnH47898.jpg

jag ser garanterat två streck :D vågar mig på ett grattis
  • sweetcandy
    halo83 skrev 2015-02-27 14:21:56 följande:

phpOY31Iz78280.jpg

Hjälp mig förstå..Har tagit äl test sen den 18:e och räknar med bim den 10:e

...men visst borella äl redan varit? Ser 3 potentiella äl utslag 22,25 och idag? Men idag borde det vara för sent? Hade äl känningar den 25:e men även molvärk idag...

Inget av dom är positiva, men det längst till höger är på god väg :) du borde kunna få positivt typ idag, senast i morgon :D

Båda strecken ska vara minst lika starka.

Berätta gärna hur dagens blev, så håller jag tummarna :)
  • sweetcandy
    Otti skrev 2015-03-01 09:53:26 följande:

Alltså jag fattar inte! Vart är min äl? Dessa är tagna från dag 13 (högst uppe) till idag dag 17. Igår kväll blödde jag lite och idag har jag lite ont i äl stockarna. Men inget utslag!?!?

Förra månaden fick jag kraftiga utslag på stickan dag 16-17 och sen fick jag ont. Men mensen kom bara 4 dagar efter äl då istället och nu såhär.. phpHJY3eS50726.jpg

Oj vad skumt! Jag hade nog ringt en gyn och kollat upp det där :/
  • sweetcandy
    Vattenglaset skrev 2015-03-01 11:56:17 följande:

Hur går det för alla? Finns det några symtom? :)

1v kvar till BIM :) känner absolut ingenting :P

Som vanligt har jag en bra känsla för det men det har ju visat sig vara fel hittills :P
  • sweetcandy

BIM-lista {#emotions_dlg.flower}

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    6/3 - majaG
    7/3 - Becca88, minaday

8/3 - Sweetcandy
     9/3 - pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

♥ James 130905 ♥
  • sweetcandy
    Baby2014 skrev 2015-03-01 21:45:00 följande:

NEJ!!
    Nu har jag börjat få blodiga flytningar, alltså brunt som gammalt blod! Jag är bara tre dagar efter ÄL... Det är ganska mycket också som när min mens ska sätta igång men det kan den ju inte göra redan?! Jag har börjat känna lite mensvärk också.
    Åh tur att jag ska till gyn imorgon iaf...

Kanske är ÄL blödning! Endel kan ju få en blödning när ägget släppt!

Hoppas det går bra hos gyn<3
  • sweetcandy
    Otti skrev 2015-03-02 06:53:43 följande:

Alltså jag fattar inte! Fortfarande ingeet riktigt utslag på älstickorna, dag 18 idag.. har småblödigt sen I fredags (mest vid toabesök men då kan det tom komma små blodklumpar, Ursäkta!!) och även värk I älstockarna sen I lördags...
    Tog ett äl test igår em (tagit alla andra på mornarna) och det var lite starkare men fortfarande svagare än teststrecket och imorse var det jättesvagt igen!
    Har jag ingen äl denna månaad? men varför gör det ont och blöder då? Visst jag brukar ha rätt oregelbunden mens (innan förra barnet så låg cykeln på runt 30.36 dagar) men ändå!!!

Oj det låter inge bra :/

Kanske ringa gyn och rådfråga?

Har ni försökt länge?

Fnular lite på om det kan vara sånt vad heter det utomhavandeskap, du vet när det satt sig i äggledaren?

Dock ENDAST en tanke från mig!
  • sweetcandy
    Otti skrev 2015-03-02 10:03:41 följande:
    Ja jag vet inte.. slutade med p-piller I mitten på januari så bara första försöket (förra månaden var bara konstig)..
    Ja jag vet inte.. Kollat flera gravtest för att kola så att det inte tog sig förra månaden iaf men blankt negativt....
    men rätt ont av o till....
    Okej. Hoppas det bara är kroppen som hamnat lite ur balans då efter pillerna.

Men ring en läkare/gyn om du blir orolig <3

Hellre kolla en gång för mycket än för lite
  • sweetcandy
    lotie skrev 2015-03-03 21:19:43 följande:

Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(

Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.

Men fy! Vilket stolpskott!! Anmäl det till nån chef till honom! Väldigt oproffesionelt av honom!!
Svar på tråden BIM Mars 2015