BIM Mars 2015
Bim-4, svagt, men nog är det där
(sen är det himla svårt att fota testet
)
Bim-4, svagt, men nog är det där
(sen är det himla svårt att fota testet
)
Hjälp mig förstå..Har tagit äl test sen den 18:e och räknar med bim den 10:e
...men visst borella äl redan varit? Ser 3 potentiella äl utslag 22,25 och idag? Men idag borde det vara för sent? Hade äl känningar den 25:e men även molvärk idag...
Alltså jag fattar inte! Vart är min äl? Dessa är tagna från dag 13 (högst uppe) till idag dag 17. Igår kväll blödde jag lite och idag har jag lite ont i äl stockarna. Men inget utslag!?!?
Förra månaden fick jag kraftiga utslag på stickan dag 16-17 och sen fick jag ont. Men mensen kom bara 4 dagar efter äl då istället och nu såhär..
Hur går det för alla? Finns det några symtom? :)
BIM-lista
2/3 - ticcer
3/3 - tuggummigirl, Metalizer
5/3 - M.49, Vattenglaset
6/3 - Carolaj83
6/3 - majaG
7/3 - Becca88, minaday
8/3 - Sweetcandy
9/3 - pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
11/3 - MartinaLarsen
12/3 - lott77, malink80
13/3 - Loven
14/3 - Lorainz, Angdev
15/3 - sowe81
17/3 ? camifranky
18/3 ? Ananasen, Miaomiao
19/3 ? sweetheart80
21/3 ? Thegiirl
25/3 ? Fian88
NEJ!!
Nu har jag börjat få blodiga flytningar, alltså brunt som gammalt blod! Jag är bara tre dagar efter ÄL... Det är ganska mycket också som när min mens ska sätta igång men det kan den ju inte göra redan?! Jag har börjat känna lite mensvärk också.
Åh tur att jag ska till gyn imorgon iaf...
Alltså jag fattar inte! Fortfarande ingeet riktigt utslag på älstickorna, dag 18 idag.. har småblödigt sen I fredags (mest vid toabesök men då kan det tom komma små blodklumpar, Ursäkta!!) och även värk I älstockarna sen I lördags...
Tog ett äl test igår em (tagit alla andra på mornarna) och det var lite starkare men fortfarande svagare än teststrecket och imorse var det jättesvagt igen!
Har jag ingen äl denna månaad? men varför gör det ont och blöder då? Visst jag brukar ha rätt oregelbunden mens (innan förra barnet så låg cykeln på runt 30.36 dagar) men ändå!!!
Ja det tog sig ????
Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(
Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.