• Fian88

BIM Mars 2015

Kan inte dagarna gå lite fortare!! En vecka kvar tills teststart!

• Fian88

Och ett lite negativt omdöme om Gravidkollens stickor. Jag har fått massa spök på dom!! Så hoppa inte i taket av glädje om ni får svaga svaga streck på dom, bara så ni inte blir så besvikna som jag blivit flera gånger

• Fian88
    KaffeTös skrev 2015-03-14 20:51:57 följande:
    Kan bara instämma, tiden går för sakta! BIM den 22/3 men efter 6 dagar med positiva ÄL-test så vet jag inte riktigt hur jag ska räkna..
    Jättemärkligt det där! Har du kollat upp vad det kan bero på?
  • Fian88
    Miaomiao skrev 2015-03-15 11:40:09 följande:

Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!

Grattis
  • Fian88
    HCS skrev 2015-03-17 10:28:48 följande:

Dagens test, nu kan jag ana ett svagt streck utan trix och fix smile1.gif Ser ni med? bim-4 idag. 

Skymtar något men svårt att avgöra färgen. Håller tummarna
  • Fian88

Molvärk i magen och ont i ländryggen/svanken idag, äl+6-8. Hoppas hoppas! Molvärk har jag haft tidigt några gånger innan men inte ont i ryggen, hoppas det är nått positivt

• Fian88
    lotie skrev 2015-03-18 09:27:34 följande:

Jaaaaa:) vilken lycka!!

Kunde lita på kroppen denna gången:) phpJSEFTB54677.jpg

Åh, grattis!!
  • Fian88
    HCS skrev 2015-03-19 12:03:42 följande:

Hej tjejer!

Äl+10/bim-3 idag, kan jag vara hoppfull?

Jag ser tyvärr inget på dessa. Men är du bara på äl+10 så är ju hoppet långt ifrån ute
  • Fian88
    HCS skrev 2015-03-19 13:13:20 följande:

Tog detta nyss visst syns det? så ej morgonurin. bilden tagen efter 4 min..

Nått ser jag nog men är strecket grått? Hur ser det ut i verkligheten?

Håller verkligen tummarna!
  • Fian88
    HCS skrev 2015-03-19 13:49:08 följande:
    det är rosa, inget trix och fix.. smile5.gif
    Trodde jag inte heller men strecket ser lite grått ut på bilden, spök brukar vara grå nämligen. Men är det rosa verkar det ju väldigt lovande
  • Fian88
    frkvilljunu skrev 2015-03-19 14:31:29 följande:

alltså denna väntan jag blir galen!!!!

förväntar ju mig att mensen kommer närsomhelst efter negativt test igår på Bim+2

känns ju lika bra att det drar igång nu så man kan tänka om börja om och få räkna på nytt.

men så finns det där lilla lilla hoppet ändå kvar....

springer på toaletten flera gånger i timmen helt säker på att NU nu kommer den. så inte minsta blodskymt. lika lättad som frustrerad.

Gud vad jobbigt!! Har du regelbunden cykel annars? När tänker du testa igen?
  • Fian88

Bim-5 idag och blankt test imorse, inte så förvånad . Kommer ta ett om dagen nu fram till bim!

• Fian88

Negativt även idag på bim-4. Tror inte det blev något denna gången heller faktiskt, har NOLL känningar. Jaja, hoppet är ju såklart inte ute än!

• Fian88
    Iljans skrev 2015-03-22 07:35:08 följande:

Ja men man vågar ändå inte hoppas till 100% , ska köpa ett digitalt idag så

Får vi se vad det säger :) tack så mycket!

Grattis

Tänk på att cb digitalt inte är jättekänsligt, så bli inte nedslagen om det visar inte gravid så här några dagar innan bim!
  • Fian88
    Iljans skrev 2015-03-22 09:29:01 följande:

Tack så mycket :)

Ja jag tänker att jag köper ett idag men tar det inte förräns tis morgon då jag har BIM,

Låter bra
  • Fian88

Är hundra på att min mens kommer imorgon, blankt test idag och exakt samma mensvärk jag alltid får precis innan den dyker upp. Lycka till alla!

Svar på tråden BIM Mars 2015