BIM Mars 2015
Kan inte dagarna gå lite fortare!! En vecka kvar tills teststart!
Kan inte dagarna gå lite fortare!! En vecka kvar tills teststart!
Och ett lite negativt omdöme om Gravidkollens stickor. Jag har fått massa spök på dom!! Så hoppa inte i taket av glädje om ni får svaga svaga streck på dom, bara så ni inte blir så besvikna som jag blivit flera gånger
Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!
Dagens test, nu kan jag ana ett svagt streck utan trix och fix Ser ni med? bim-4 idag.
Molvärk i magen och ont i ländryggen/svanken idag, äl+6-8. Hoppas hoppas! Molvärk har jag haft tidigt några gånger innan men inte ont i ryggen, hoppas det är nått positivt
Jaaaaa:) vilken lycka!!
Kunde lita på kroppen denna gången:)
Hej tjejer!
Äl+10/bim-3 idag, kan jag vara hoppfull?
Tog detta nyss visst syns det? så ej morgonurin. bilden tagen efter 4 min..
alltså denna väntan jag blir galen!!!!
förväntar ju mig att mensen kommer närsomhelst efter negativt test igår på Bim+2
känns ju lika bra att det drar igång nu så man kan tänka om börja om och få räkna på nytt.
men så finns det där lilla lilla hoppet ändå kvar....
springer på toaletten flera gånger i timmen helt säker på att NU nu kommer den. så inte minsta blodskymt. lika lättad som frustrerad.
Dagens! Hoppas ni ser, men det är klart starkare på cb idag än igår..
Bim-5 idag och blankt test imorse, inte så förvånad . Kommer ta ett om dagen nu fram till bim!
Negativt även idag på bim-4. Tror inte det blev något denna gången heller faktiskt, har NOLL känningar. Jaja, hoppet är ju såklart inte ute än!
Ja men man vågar ändå inte hoppas till 100% , ska köpa ett digitalt idag så
Får vi se vad det säger :) tack så mycket!
Tack så mycket :)
Ja jag tänker att jag köper ett idag men tar det inte förräns tis morgon då jag har BIM,
Är hundra på att min mens kommer imorgon, blankt test idag och exakt samma mensvärk jag alltid får precis innan den dyker upp. Lycka till alla!