• Fian88

BIM Mars 2015

Mycket molvärk igår och pms-ig idag, kan det vara äl redan?? Beräknad äl är först på onsdag, och mensen tog slut för 4-5 dagar sedan..

• Fian88
    Elyssa81 skrev 2015-03-08 13:38:47 följande:

Fick detta resultat med eftermiddags-kiss. phpQfENxm91786.jpg

Grattis!
  • Fian88
    hondendärtjejen skrev 2015-03-09 07:03:20 följande:

Jag plussade imorse!

Grattis!
  • Fian88
    canada skrev 2015-03-09 10:28:34 följande:

Behöver er hjälp, vad tror ni om denna bild ? Fick med ett test när jag köpte äl tester så vet inte riktigt hur man skall tolka det, är på BIM -2

phpheG6p698589.jpg

Solklart plus! Grattis
  • Fian88
    canada skrev 2015-03-09 11:15:45 följande:

Åhh tack alla!! jag hoppas verkligen att det är positivt, känns dock helt overkligt, antar att det känns mer verkligt när och om mensen lyser med sin frånvara efter passerat BIM !

Det ÄR positivt haha . Hur länge har ni försökt?

Ps. köp ett digitalt så känns det kanske mer verkligt!
  • Fian88
    canada skrev 2015-03-09 11:24:31 följande:

Typ 14 mån så ett efterlängtat pluss ????

Äntligen får man ju säga då!! Grattis igen
  • Fian88
    TheKakan skrev 2015-03-09 12:58:29 följande:

Hej igen! Vad tror ni...?

Andra bilden har jag ändrat lite på exponeringen. phpSnxdUO97338.jpg

Grattis
  • Fian88
    halo83 skrev 2015-03-10 08:49:04 följande:

bim idag el på lördag.. tog neg på testa tidigt testet.. :(

Men om bim kan vara på lördag är du tidigt ute! Så hoppet är inte ute än . Testa tidigt KAN visa fyra dagar innan men bara för typ 50% av de som testar. Så länge mensen inte kommit så fortsätter vi hoppas!
  • Fian88

Äl kan har varit eller så är den de närmaste dagarna. Vi kör på sex varannan dag den här gången, får se om det fungerar bättre . 9e gången gillt får vi hoppas!!

• Fian88
    jess89 skrev 2015-03-10 09:23:37 följande:

Hej alla barnsugna!

Jag håller på att bli lite galen och behöver lite feedback. Såhär är det:
    Jag tog ut min spiral i slutet av januari, närmare bestämt den 27de. Jag har haft ganska regelbunden mens under alla 9 år jag haft spiralen och två dagar efter uttaget fick jag min mens igen, denna gången mycket rikligare än vanligt.

Min mens har fortfarande inte kommit för andra gången, har en cykel på ca 25 dagar vilket innebär att den är 16 dagar sen. Jag har gjort graviditetstest som visar negativa, men jag känner mig helkonstig. 

Vårtgårdarna har blivit mörkare, brösten är större, mår lite illa om kvällarna och känner en konstig smak i munnen, har varit gasig som bara den och arg som ett bi på min sambo och hans dotter...

Fick härom dagen lite lätt mensvärk och gjorde ett ägglossningstest som visade svagt positivt. Har för mig att jag läst att hormonerna vid graviditet och ägglossning är lika varandra och att ett positivt ägglossningstest kan tyda på att man är gravid.

Gjorde senaste gravtestet ca en vecka efter BIM och det var som sagt negativt.

Vad tror ni? Jag blir galen.. Är jag skendräktig eller kan graviditetstesten visa negativt fast man är gravid?

Äl-test kan visa på graviditet men är inte tillförlitligt eftersom de testerna reagerar på flera olika hormon. Och får du bara ett svagt utslag betyder det antagligen ingenting, många får svagt utslag hela cykeln. Men kan det vara så att uttaget av spiralen har snurrat till din kropp lite? Vet ingenting om spiraler men P-piller och mini-piller kan ju snurra till det en del. Men fortsätter du ha symptom kanske du kan får ta ett blodprov på Vc? Och om det är över en vecka sedan du tog ett grav-test så ta ett nytt! Håller tummarna
Svar på tråden BIM Mars 2015