BIM Mars 2015
Mycket molvärk igår och pms-ig idag, kan det vara äl redan?? Beräknad äl är först på onsdag, och mensen tog slut för 4-5 dagar sedan..
Mycket molvärk igår och pms-ig idag, kan det vara äl redan?? Beräknad äl är först på onsdag, och mensen tog slut för 4-5 dagar sedan..
Fick detta resultat med eftermiddags-kiss.
Jag plussade imorse!
Behöver er hjälp, vad tror ni om denna bild ? Fick med ett test när jag köpte äl tester så vet inte riktigt hur man skall tolka det, är på BIM -2
Åhh tack alla!! jag hoppas verkligen att det är positivt, känns dock helt overkligt, antar att det känns mer verkligt när och om mensen lyser med sin frånvara efter passerat BIM !
Typ 14 mån så ett efterlängtat pluss ????
Hej igen! Vad tror ni...?
Andra bilden har jag ändrat lite på exponeringen.
bim idag el på lördag.. tog neg på testa tidigt testet.. :(
Äl kan har varit eller så är den de närmaste dagarna. Vi kör på sex varannan dag den här gången, får se om det fungerar bättre . 9e gången gillt får vi hoppas!!
Hej alla barnsugna!
Jag håller på att bli lite galen och behöver lite feedback. Såhär är det:
Jag tog ut min spiral i slutet av januari, närmare bestämt den 27de. Jag har haft ganska regelbunden mens under alla 9 år jag haft spiralen och två dagar efter uttaget fick jag min mens igen, denna gången mycket rikligare än vanligt.
Min mens har fortfarande inte kommit för andra gången, har en cykel på ca 25 dagar vilket innebär att den är 16 dagar sen. Jag har gjort graviditetstest som visar negativa, men jag känner mig helkonstig.
Vårtgårdarna har blivit mörkare, brösten är större, mår lite illa om kvällarna och känner en konstig smak i munnen, har varit gasig som bara den och arg som ett bi på min sambo och hans dotter...
Fick härom dagen lite lätt mensvärk och gjorde ett ägglossningstest som visade svagt positivt. Har för mig att jag läst att hormonerna vid graviditet och ägglossning är lika varandra och att ett positivt ägglossningstest kan tyda på att man är gravid.
Gjorde senaste gravtestet ca en vecka efter BIM och det var som sagt negativt.
Vad tror ni? Jag blir galen.. Är jag skendräktig eller kan graviditetstesten visa negativt fast man är gravid?