BIM Mars 2015
Hoppar gärna in här då min mens kom idag på bim+1! Nu blir det vårt 9e försök med andra barnet. Bim 25/3.
Hoppar gärna in här då min mens kom idag på bim+1! Nu blir det vårt 9e försök med andra barnet. Bim 25/3.
Hur tidigt efter ÄL kan man ha känningar? En vecka till BIM och jag känner att det stramar långt ner i magen - molvärker. Är det bara ett tecken på inkommande mens eller kan det vara ett plus på g.
När kan man tidigast testa?
Usch, ibland är hela den här cirkusen extra jobbig! Varför tar det sig inte? 8 gånger har mensen kommit ovälkommen nu och ibland vill jag bara ge upp. Vet att vi inte försökt så länge men det är jobbigt!! Sonen blev till innan vi hann blinka men nu vill det sig inte. Jaja, bara att fortsätta. Men dagarna när längtan är extra stark är jobbiga..
Ja det tog sig ????
Hej på Er!!
Vill gärna vara med!! Jag är 40 år och har en dotter på 20 (sedan tidigare förhållande) samt två pojkar på 8 och 6 år. Trodde att jag var klar med detta småbarnsliv men inte då. Jag började längta efter en liten i november och trodde att det skulle gå över. När jag berättade för mannen (som jag förövrigt är särbo med sedan 1,5 år) var han med på noterna direkt! Vi vill bo ihop igen men har haft jobbigt under tonårstiden med våra döttrar sedan tidigare. Nu är de strax på väg hemifrån så vi räknar med att få bo ihop igen snart.
Jag tog ut min hormonspiral 22/1 fick sedan vad jag trodde var mens 23/1.
Hade sedan blödningar från den 8-11/2 och tänkte att kan det vara en nidblödning?? Men dåskulle jag ju fått mens runt den 20/2.Det kan ju ha varit så att de där blödningarna 8-11/2 var mens!! Den har inte kommit så nu väntar jag på Bim på Söndag 8/3! Då skulle min äl ha kunnat vara runt
20-23/2. Vi hade sex alla de tre dagarna utan att tro att det kunde vara äl.. Den 24/2 får jag ont i högra äggstocken som höll i sig under ett par timmar.
Har sedan haft molvärk och illamående(spydde igår..) Tidigare på dagen så var jag heelt säker på att jag fått mens när jag gick omkring i affären. Hade kraftiga menssmärtor för att vara jag! Blir inte klok på det här med att gå och vänta..
Tänkte köra ett RFSU testa tidigt på Fredag!! Skulle ju vara helt otroligt om jag blev gravid på en gång!
Vilket långt jäkla utlägg detta blev. Men känner väl som alla Er andra att tålamod är bland det svåraste som finns!!
Önskar så otroligt mycket att vi blir välsignade allihop ASAP!!!
Jepp, då var man på smällen
Känner mig känslig och ledsen. Tycker det känns jättejobbigt att hålla på och försöka. Har letat symtom hela vägen från ÄL och det är bara jobbigt. Måste försöka hitta ett sätt som gör att jag står ut om det skulle ta typ 6-12 månader innan det tar sig.
Weeeeeeeee :D tog bara 13 månader :P
Bim -2 idag. Fortfarande ingen mens.. men negativt test igår.