BIM Mars 2015
Asså jag kan inte sluta tänka på de... Min mens är inte kommen än och jagvågar inte testa mig haha men vill så gärna veta!
Asså jag kan inte sluta tänka på de... Min mens är inte kommen än och jagvågar inte testa mig haha men vill så gärna veta!
Ska man våga göra ett test idag ? Har svaga mensvärkar till och från, men ingen mens än.. och tappen är inte så mjuk eller öppen tror jag. Mens är lurigt.
Hela kroppen skriker äl idag så sambon är bokad ikväll. Hoppas hoppas det klaffar oxå.
Nu går de inte å ta miste längre. Mycket tydligare streck :) nu e gubben nöjd när han verkligen kan se strecken ordentligt.
Jag plussade idag! Äntligen, efter 10 månaders försök!!
Jag verkar oxå fått min första äl sen uttaget av spiralen. Testerna och kroppen och tempen säger att jag hade den igår. Och vi har prickat in både innan och natten tills igår och tänkte minsann se om det fortfarande är vid liv ikväll oxå. Detta är första riktiga försöket så håller med ovan att jag kommer vara lycklig i 2veckor iallafall och leva på hoppet
Behöver er hjälp, vad tror ni om denna bild ? Fick med ett test när jag köpte äl tester så vet inte riktigt hur man skall tolka det, är på BIM -2
Hej igen! Vad tror ni...?
Andra bilden har jag ändrat lite på exponeringen.
Jag hade positiva äl i 3 dagar. Sista dagen va det aningen svagare och det va den dagen jag hade äl enligt tempningar fertility friend. Så mitt stämde från första starkaste testet. Men så började jag testa dag 14 i cykeln och äl dag 16. Har cykel på 28dagar
Håller tummarna för dig. Enligt min temp så lossnade det i fredags och vi har prickat in både innan under och dagen efter så nu är det bara att vänta. Man blir ju galen Haha.