Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

BIM Mars 2015

Hej. Fick igår äntligen min mens efter uttagen hormonspiral den 13/1. Haft hormonspiral i 9år (2st) och nu försöker jag och min sambo få en sladdis. Jag har 3 barn redan och de är 13 år 10,5 år och 9år. Och han har inga sen innan. Jag fyller 35år så känns som klockan tickar Haha.

Detta blir då första riktiga försöket och äl 5/3 &bim 19/3.

• sweetheart80
    Miaomiao skrev 2015-02-20 10:00:52 följande:

Hej tjejer, jag vill gärna vara med här, fick min mens idag. ÄL 4/3, BIM 18/3. Vi är inne på vårt tredje försök (efter MA), och panerar nu vårt tredje barn. Jag är 36 år gammal.

Hej. vi va väldigt nära i tiden för äl och bim. Jag har inte haft mens på 9år och nu när synda floden kom så minns jag plötsligt varför jag valde just hormonspiralen Haha
  • sweetheart80
    Miaomiao skrev 2015-02-20 21:50:47 följande:

Håller med, inget kul detta. Själv åt jag p-piller i 7 år innan vi bestämde oss för en trea, så det var ju ingen riktig mens heller, gjorde inte ont som det gör nu. Hoppas vi slipper mens i mars :)

Ja detta vill jag inte ha igen. Blöder ju igenom tamponger hela tiden. Äckligt och jag har ont och jag sitter på jobbet och tycker synd om mig själv haha. Sambon ska iväg på jobb i mars och kommer vara borta i 2veckor. Jag sa nyss till honom bestämt att första veckan i mars är du hemma för mens vill jag inte ha igen haha. Han skulle iväg den 16 mars så det gick ju bra haha
  • sweetheart80

Sen har jag lovat mig att inte testa förrän tidigast bim. Har gjort av med tillräckligt med pengar på tester sen slutet av januari för alla dumma grav symtom jag fick efter uttaget. Och ingen mens att gå efter eller nåt. Utan nu blir det 1 cb på bim tidigast. Dyrt me nyfikenhet. Haha

• sweetheart80
    karolinak skrev 2015-02-22 21:18:36 följande:

Plussade lite oväntat på bim+3 idag så jag får hoppa ut ur denna gruppen och hålla tummarna att lillen stannar kvar och att ni plussar i mars!! <3

Grattis till plusset
  • sweetheart80

Kan jag Ha en sån tur?? Innan jag satte in honom för 9år sen (2st olika) så hade jag grymt mycket mens och jävligt ont i 7dagar. I torsdags kväll började min första mens sen uttaget och ja Jisses. Blödde som attan och har haft grymt ont men igår började det sakta av och inatt ingenting. Kan cykeln kortas av bara sådär efter hormon preparat. Inte för att jag klagar men blev chockad

• sweetheart80

Idag är min första fertila dag enligt kalendern. ÄL på torsdag enligt kalendern. Har som elstötar i vänstra äggstock så hoppas det släpper nåt oxå. Det stämmer att min bim är den 19/3 blir en väldigt spännande månad och jag håller tummarna för alla att vi får plus och att det blir värsta baby boom i november

• sweetheart80
    lotie skrev 2015-03-03 21:19:43 följande:

Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(

Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.

Vilken hemsk läkare. Jag hade 3st när jag skulle fylla 26. Jag fick 3barn på 4år och jag slog knappast nåt rekord Haha. Vilken idiot
  • sweetheart80

Jag ska inte testa före bim hade jag tänkt så jätte länge dit. Fyyyy. Väntar på att tempen ska visa min ägglossning som jag tror jag har idag haha. Hade grymt ont igår och flytningarna är som äggvita och enligt kalendern så kommer ägglossningen imorgon. Min sambo har nu upptäckt att det finns 2olika sorters sex. Stackarn. Det finns tydligen ägglossnings sex och sen vanlig sex. Så nu denna veckan har vi då ägglossnings sex Haha. Just baby making Haha. Jag har nog tjatat hål i skallen på honom

• sweetheart80

Mitt första ägglossnings test nånsin och det ser positivt ut. Hoppas nu dom slog lägger inatt som va för jag jobbar denna natten
Svar på tråden BIM Mars 2015