Hur lång är väntetiden för IVF Umeå?
Någon som i dagarna fått tiden för första besöket till IVF i Umeå? Hur länge har ni fått vänta från det att ni fick remissbekräftelsen?
Står ju tre månader i remissbekräftelsen, men hoppas att det går fortare!
Någon som i dagarna fått tiden för första besöket till IVF i Umeå? Hur länge har ni fått vänta från det att ni fick remissbekräftelsen?
Står ju tre månader i remissbekräftelsen, men hoppas att det går fortare!
Nu är det ett nytt pyre i magen. Hoppas hoppas den stannar där nu!
8 av 9 ägg blev befruktade så får vänta till efter helgen å se om något går att frysa.
Nu ska jag försöka hitta centrum här i Umeå å gå lite i affärer innan jag åker tillbaka till husvagnen i Piteå.
8 av 9 ägg blev befruktade så får vänta till efter helgen å se om något går att frysa.
Nu ska jag försöka hitta centrum här i Umeå å gå lite i affärer innan jag åker tillbaka till husvagnen i Piteå.
Ja men precis ;P
Då är vi ju inte så långt ifrån varandra :) Är idag i vecka 7+4, fått två olika datum haha. IVF kliniken räknade ut BF 8 februari, medan barnmorskan på mvc sa 7e. Och vissa appar säger 7e och vissa 8onde, haha så hur vet man? ;P
Fick precis mens!
Mitt liv har rasat samman igen :,(
Fick precis mens!
Mitt liv har rasat samman igen :,(
Visst är det lika bra att sluta med lutinus? Testdag fre 3/7.
Känns meningslöst att fortsätta.
Inga ägg i frysen heller :,(
[quote=75469285][quote-nick]Lae88 skrev 2015-06-27 09:07:50 följande:[/quote-nick]Fick precis mens!
Mitt liv har rasat samman igen :,([/
Åh,nej! Värsta mardrömmen! :(
Till mig sa kliniken att man ändå ska fortsätta med lutinus fram till testdagen och testa då för att man kan få blödning men ändå vara gravid men jag hade just testat så tog nån dag till men inte alla tre.
Styrkekram till dig!
[quote=75469285][quote-nick]Lae88 skrev 2015-06-27 09:07:50 följande:[/quote-nick]Fick precis mens!
Mitt liv har rasat samman igen :,([/
Åh,nej! Värsta mardrömmen! :(
Till mig sa kliniken att man ändå ska fortsätta med lutinus fram till testdagen och testa då för att man kan få blödning men ändå vara gravid men jag hade just testat så tog nån dag till men inte alla tre.
Styrkekram till dig!