Hur lång är väntetiden för IVF Umeå?
Någon som i dagarna fått tiden för första besöket till IVF i Umeå? Hur länge har ni fått vänta från det att ni fick remissbekräftelsen?
Står ju tre månader i remissbekräftelsen, men hoppas att det går fortare!
Någon som i dagarna fått tiden för första besöket till IVF i Umeå? Hur länge har ni fått vänta från det att ni fick remissbekräftelsen?
Står ju tre månader i remissbekräftelsen, men hoppas att det går fortare!
Jag äääääär gravid :)
Helt overkligt, jag har skrattar och gråtit!
Teststickan från testlagret var i princip blank, med stor fantasi kunde man kanske se ett supersvagt streck, men Clear blue visade "Gravid 1-2"!
Har känt rätt, mensvärk så här tidigt brukar jag aldrig ha, BMI -3!
Såå vansinnigt lycklig, äääntligen!
Teststickan från testlagret var i princip blank, med stor fantasi kunde man kanske se ett supersvagt streck, men Clear blue visade "Gravid 1-2"!
Stort grattis! Såååå otroligt glad för eran skull. Hoppas att jag oxå får ett riktigt guldägg nästa vecka.
ÅÅh stort grattis!! :D
Tyvärr är det en evighetsväntan till ultraljudet :P Jag ska göra mitt på onsdag, är då i vecka 8 (7+2) och jag plussade på ruvardag 7 och var då i vecka 4 (3+3) så 4 veckor lång väntan har det varit :( Har läst att det är vanligast att man gör ultraljudet i vecka 8-9. Tyvärr nackdelen med att plussa tidigt hehe. Men första steget blir ju att ringa kliniken på testdagen, bara den väntan på 11 dagar tyckte jag var evighetslång ;P
Stort grattis igen!! Hoppas du kan vara lugnare och njuta av det mer än vad jag är/gör :)
Mitt teststreck på billiga tester är fortfarande ganska svagt, men fullt synligt! När blir det lika starkt som kontrollstrecket? Hur var det för dig Mikaaaela?
Mitt teststreck på billiga tester är fortfarande ganska svagt, men fullt synligt! När blir det lika starkt som kontrollstrecket? Hur var det för dig Mikaaaela?
Det tog tid på dom billiga testerna från testlagret. På ruvardag 16 började det bli ganska likt men det var inte förrän på ruvardag 18 som det var lika starkt som kontrollstrecket :)