Ja precis det är sant :)
Ja åh det blir jag också :/ är orolig varje dag:/ ja precis man ska inte tänka på det , tänk bara på att du ska få en liten be is , det försöker jag göra iallafall , så hoppas allt går bra dessa riskveckor :)
Jag själv har sagt det till min mamma, kunde ej hålla mig.. Sen i söndags sa vi det till min sambos föräldrar , vi sa att det såklart var rätt så tidigt & vad som helst kan hända,men att vi ej kunde hålla sån stor hemlighet för dem, ska på kalas hos hans farmor på fredag så vi tänker berätta samma sak där med, för sen vet vi inte igen när alla i hans släkt är samlade :) min bästa vän vet det och 3 andra som har barn sen innan för var tvungen att fråga dem en massa. Resten Berättar vi för vid v 12 :)
Mmaja1990 skrev 2015-02-03 16:35:28 följande:
Ja visst är det konstig, men lika bra att få det överstökat kanske, så har man själva inskrivningen att se fram emot sen.
Jag blir bara så orolig när jag läser längre bak i tråden och ser att flera fått missfall :( så himla tråkigt det måste vara. Men som jag också läst i andra trådar så ska man ju vänta på bebis och inte missfall, så man kan ju bara hoppas att man slipper den besvikelsen.
När planerar alla att berätta för föräldrar och vänner då? :) om ni inte redan gjort det.... vi vill vänta tills vi vet att det faktiskt är något levande där inne... gärna efter kub.