Oktoberbebisar 2015
Jag skäms lite. Jag blir alltid glad när jag ser att någon har skrivit nåt i den här tråden, men jag skriver sällan själv. Känner mig lite som en hycklare :P
Här går det bättre och bättre tycker jag. Sambon är fortfarande hemma och jag är fortfarande sjukskriven, men jag mår bättre. Eller, det är så svårt att veta, det kan ju vara just för att han är hemma som jag mår bättre. Jag får fortfarande ångest när jag tänker på att min sjukskrivning slutar den 13de. Men jag ska träffa kurator den 8nde så då får vi se om den behöver förlängas. Han är i varje fall ledig över helgerna, så det skulle inte bli så lång tid själv.
Nils har också börjat växa ur storlek 56, men han har också använt de kläderna sedan han föddes så jag är bara glad över att kunna variera mer :) 62 är fortfarande aningens stort, men bodys funkar. Vi har flera fina byxor i 62, men de är för stora och sitter för löst i midjan.
I går var vi hos min ungdomsvän och träffade en bebiskompis. Det var väldigt spännande och roligt, Nils skrattade åt både bebis och mamma innan jag knappt hade hunnit ställa ned babyskyddet i hallen :D
Det är så kul att se när ens bebis utvecklar något nytt! Nu får vi leenden och skratt varje dag, och det senaste är att han har börjat försöka vända sig till sidan! Han har dock inte förstått hur han ska få med hela kroppen. När han ligger på rygg missar han att få med benen och när han ligger på mage missar han att få med överkroppen.
I morgon ska vi på julbord med jobbet alla tre. Det ska bli spännande. Kul (förhoppningsvis) att träffa lite kollegor igen, och ännu roligare ifall Nils kräks på nån av dem :D