Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Anonym (MA v 13) skrev 2015-05-06 15:22:39 följande:
    Jag ser ett plus. Men det är inte så att man kan testa positivt efter ett mf? Hur länge sen hade du ditt? Testa med clearblue digital :)

Jag var på återkontroll och testade minus.
    Så det är inte kvar några rester.
    Vad ag inte förstår är att jag har flytningar som är bruna/rosa/röda.
    Det är väldigt lite.

Har mensvärk.

Fattar ingenting. Någon som vet? Kanske bara är ett torkstreck....blödningen kanske kommer igång imorgon eller så.

• Anonym (S)

Det blev inget plus. strecket jag såg var ett torkstreck.
    Så nu har jag mens med dunder och brak!

Känns skönt det också - nu vet jag att kroppen kommer igång ganska direkt efter missfallet. Är bara 5 veckor sedan konstaterat missfall.

Hoppas på nästa månad.

• Anonym (S)
    Anonym (A) skrev 2015-05-10 15:18:16 följande:

Bild 2

Jag ser. Men kanske torkat strec? Prova igen imorgon!
  • Anonym (S)
    FruA78 skrev 2015-05-10 12:28:11 följande:

Beklagar ditt missfall! Jag har haft två i rad nu (vecka 10 och vecka 8).Jag hade också mycket svettningar på nätterna flera veckor efter båda. Var sjukskriven 2 veckor vid det första. Efter det andra blev jag skrapad på fredagen och gick till jobbet på måndagen men i efterhand så hade det varit bra att vara hemma. Var helt knäckt. Så om du känner att du tvekar så stanna hemma och vila upp dig. Förstår att du är jättledsen och det är helt okej. Kram

Jag har också fått två. Senast i slutet av mars.
    Ett MA och en ofostrig.

Hur mår du? Känner du hopp?

• Anonym (S)

Jag hade också fruktansvärd huvudvärk. Slutade efter 2 veckor cirka.

• Anonym (S)

Ursäkta, men jag tänkte fråga alla experter här:
    har ont i ljumskarna och över blygdbenet. Känner att jag spänt mig sedan missfallet. Kan det vara det. Känns som det är i musklerna. Någon med samma?

• Anonym (S)

Vet inte vad som är med mig riktigt.
    Jag fick stegring på ÄLtest i onsdags kväll....fick typiska ägglossningsflytningar typ torsdag, fredag och har det fortfarande. Vattniga, slemmiga , lite vitaktiga  flytningar. De trådar sig mycket. Har inte haft så här mycket flytningar sen jag var gravid. Har värk också, igår kändes det som att ägget fäste. Men kan det verkligen gå så fort?

• Anonym (S)

Plussade igår men bim redan 4 juni.

andra försöket efter missfall. Tog 8 och 10 månader att bli gravid tidigare. Är rätt chockad.

• Anonym (S)
    Anonym (frågor) skrev 2015-06-15 19:15:51 följande:

Grattis!! :) Det är ju en slump så visst kan det ta både åtta, tio eller två månader. En slump i regel med mf med, så nu är chansen stor att det blir barn för dig! :)

haft två; ett ma och en ofostrig. Helt olika grav så troligtvis slump!
  • Anonym (S)
    Elyssa81 skrev 2015-06-15 20:59:05 följande:

Grattis!!

Hur går det? Blöder du fortfarande?
  • Anonym (S)
    Elyssa81 skrev 2015-06-16 19:45:23 följande:

Jag försökte citera, men det gick inte så bra. Jag fick MA i början av maj.

Sorry. Såg att du hade citerat någon annan som skrev så.
  • Anonym (S)
    nalla1 skrev 2015-06-13 16:45:22 följande:

I torsdags testade jag positivt och samma dag började jag få ljusrosa på pappret när jag torkade mig och det håller på fortfarande. Nu vet jag inte vad jag ska tro om detta.

Jag hade ett missfall i december och ett i april så jag har svårt att tro att det ska gå vägen denna gången.

Jag har tre barn sedan innan med en annan man och fick även ett missfall med honom.

Vid mina tre graviditeter som gått bra har det inte kommit en droppe blod så blod är lika med missfall för mig.

Det jobbiga är nu att gå runt med ovissheten om det ska bli missfall igen eller om vi ska lyckas denna gången.

Hur går det? Blöder du forf?
Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?