någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Grattis till bra svar!
Grattis till bra svar!
Har du gjort något annorlunda nu eller är du i behandling?
Förstår din oro, jag e i vecka 10. Förstår inte heller. Rädd att barnet ska ha dött
Haft 3 tidigare mf varav en ofostrig graviditet i v 10. I början av denna grav mådde jag jätte illa å hade bruna flytningar. Var hos gyn som såg ett tickande hjärta i vecka 6-7 ska på kub den 5/2 så håller tummarna till dess. Illamåendet har avtagit
Vecka 10 nu, fått mina missfall mellan v 4-6
Låter också lovande. Är du i behandling? Jag har också fått de flesta i v 4-6, det första var dock i v 9 fast det hade dött innan, därefter 4 Biokemiska/tidiga.
På tisdag ska jag få min första IVIG behandling. Det ger mig iaf lite bättre odds.
Nej tar ingen medicin, usch jätterädd att barnet ska ha dött :(
Jag vet väntan e hemskt. Jag tror min lever som sagt för mår skitilla nu andra dagen. Tydligen kan v9 vara värst f många. Jag ska på nytt vul 31 jan. Dom kommer nog kolla mig ofta pga så många upprepade missfall. Helst skulle man ju vilja kolla varje dag men d går ju inte.. Håller tummarna! Krm
Känner inte så mycket illamående däremot har jag ganska ofta känt att det "drar" i magen/ underlivet vet inte om de är vanligt
Är gravid i v 26 nu <3
Gjorde UL idag och såg en livlig bebis på 11+0 veckor. Åtta år av missfall och denna gång verkar den överleva.. :)
Åh herregud nej!!! :( :( :(
Men vad gick fel så sent? Dom borde kanske undersöka fostret om dom tar ut det på sjukhuset? Beklagar så otroligt mkt! Kan inte ens föreställa mig! :(
Tänkte skriva nåt mer men kom helt av mig..så ledsen! En jättekram till Dig
Tack snälla ?? är så rädd så rädd för på torsdag, kan inte äta, inte sova. Hört skräckhistorier om medicinen man tar. Borde ju känna när fostret kommer ut. Gud får panik
Vart ringer jag isåfall? VC? Gyn,? Vem kontaktar jag
Jag var livrädd på morgonen men det gick förvånansvärt " bra" fick tabletterna och efter ca 50 min kom fostret, sen " de andra" ca 60 min senare. Fick 1 morfin spruta. Kändes så skönt att de var över. Nu har jag dock börjat få smärta i ljumskarna
Svagt plus nu på morgonen så startar cirkusen igen för mig, denna gång i IVIg regi.
Tack så mycket behöver all tur jag kan få... så rädd :(