Sötistilde skrev 2015-04-02 12:58:08 följande:
Var hos gyn igår, tjatade till mig en kontroll efter mf i februari- har haft Molvärk i magen sen dess. Gjorde UL och sa sa jag att jag har lite mer ont i magen än vanligt för jag tror ÄL är nu i dagarna- då hade testen gjort utslag) : då säger gubben; varför tror du det?? Och börja prata om slidsektetet.. Men jag har inga trådiga flytningar... Vill bara veta om allt är ok!? Med tanke på mf och ålder... Börjar bli äldre;, ja alla blir vi äldre säger han.... Jäkla gubbe!!!! Är sååå ledsen... Arg...
Håller med dig. Jävla gubbe!!! Det är lätt för honom att säga, han ska väl inte avla barn kanske??? Kunde han inte ge dig något svar heller på om det var ÄL på gång eller inte? Han kanske skulle "skämta till det" lite för att dölja att han var så inkompetent att han inte kunde avgöra om det var Äl?
Usch, vad jag känner mig så ur humör i dag. I bland blir jag tokig på oförstående män som inte fattar något av vad man måste gå igenom som kvinna. En manlig kollega som vet att jag precis fått missfall blev jätteförvånad igår när jag tackade nej till en konferens med övernattning nästa vecka (jag blöder jättemkt ff och är helt slut samt har ff ej varit på efterkoll). "Jag trodde att det var förra veckan!" (som missfallet skede). Jo men vad fan, jag blöder som en gris och är skitledsen, hur svårt kan det vara att fatta!!! hade jag lust att skrika. Idiot.
Grrr....