Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Tack för att ni frågar hur det går med Niilo, har tyvärr inte haft tid att komma in o kommentera för Bell har rätt vi åker till Gran Canaria på torsdag .
Så har varit fullt upptagen med att packa o tvätta när jag inte har tagit hand om barnen. Allt blir också så mycket besvärligare när vi är utan bil, måste planeras noga o så får maken sköta mycket av inköpen på väg hem från jobbet.
Niilo mår bra men vi var till läkaren o bad att få medicin utskrivet som vi kan ta med oss på resan ifall öroninflammationen återvänder (reseförsäkringen täcker ju inte när han hade besvär innan resan) och det fick vi så känns tryggt att åka nu.
Jag läste igenom alla inlägg men minns inte vad jag hade tänkt att kommentera (som vanligt ), är lite trött då dottern börjat komma in till oss om nätterna igen nu när Niilo börjat sova i egen säng.
När vi är på semester försöker jag att vara helt utan internet och TV så förhoppningsvis kommer jag inte in o läser eller skriver något på ett par veckor nu (om jag inte mot förmodan hinner imorgon)
Bell: Förstår dig, jag hade nog också suttit o bölat om lilla Niilo gråtit så länge. Vet inte om jag lyckats hålla mig, hade nog gått o tagit över (vet att det inte är rätt väg att gå men klarar inte av att höra honom gråta). Så du är starkare än jag.
Skönt att det går bättre igen, snart är ni på andra sidan o det jobbiga är glömt.
Önskar en trevlig resa.
Kram