Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hej tjejer!
Bra här men fullt upp. Hinner inte riktigt med FL. Maken bortrest i vecka och jag är själv med tjejerna som är förkylda och lite krävande på nätterna så rätt slut på dan. De vaknar inte många gånger per natt var men det räcker ju iaf när de är två och man är ensam Lovisa är iaf inte vaken flera timmar på natten. Hu!! Annars är Lovisa rätt busig just nu också. Kryper överallt och försöker lära sig gå. Puh!! Och ammar ju inte dagtid längre så inte långa pauser mer än då hon sover och då har jag fullt upp med annat eller sova en stund. Så FL Och jag tar en liten paus
Nu ska lag posta en ny bild på min sötnos
Ha det bra ni andra!!
Kram
Ps. Lelle - håller med om Irmas råd! Lite spannmål (dvs varken gröt eller välling är bra om man är förstoppad så max 2 ggr per dygn) och mycket fruktpure och vätska t ex amma efter varje mål alt dricka vatten ur flaska hjälper vid förstoppning. Annars Lactulos men tala med läkare först isf ang dos osv även om det är receptfritt. De kan även få magknip av Lactulos så funkar det med katrinplommonpure, rätt mat och vätska så är det bäst.
Victor är också förkyld, hostar lite på nätterna. Men han är sig själv under dagen som tur är.
Hoppas tjejerna piggnar upp snart.
Kram!!