Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Härligt Bell att det löste sig!
Danisen, hur är det med Majas sömn. Vaknar hon fortfarande lika ofta? Har du några planer på att gört nått åt det?
Härligt Bell att det löste sig!
Danisen, hur är det med Majas sömn. Vaknar hon fortfarande lika ofta? Har du några planer på att gört nått åt det?
En sak till. När de ammar och har rätt grepp kan de inte bita. Det är då de ska börja eller sluta amma de kan nafsa så ta ut bröstet snabbt och se till att hon bara ammar då hon vill äta. Kram igen
Amningen fungerar verkligen bra nu. Jag pumpar ur mjölk ett par ggr om dagen och om det inte behövs till kvällen så fryser jag in det i iskuber.
Det enda jag kan klaga på är att Douglas inte vill vara i vagnen. Han gallskriker. Spelar ingen roll vad jag gör han verkar hata den. Jag har hans nest i vagnen men det spelar ingen roll. Någon annan som har haft samma problem och som löste det på nåt smart sätt
Lelle, Adam fick tänder för någon månad sedan men forsatt att amma. Går bra om han är hungrig och på natten men ligger han bara och snuttat lite kan det hända att han biter. Säger aj högt och tar bort honom då, har funkat hitintills.