Hej vänner, hoppas att ni alla haft en skön Påsk! Internet krånglar i sovrummet så har inte kunnat göra inlägg, det hänger sig, och det är oftast då jag har tid att hänga här.
Här är sömnen som vanligt, varit katastrofala nätter där jag kunnat skrapa ihop tre timmars osammanhängande sömn vissa nätter. Denna natten var dock ok vilket jag verkligen behövde. Tråkiga nattliga incidenter, så som att hon har kissat ner pyjamas ett par ggr, efter byte kan det ta ett par timmar innan hon somnar om. Eller en spya i sängan, gaser i magen, nästäppa. Alltid är det nått som besväras under natten. Har dock märkt att om äter ordentligt vid 3:00 så kan hon sova 2-3 timmar (vilket är toppen här).
Har börjat med smakisar och hon gör inga grimaser, ser ut som om att det är ngt hon brukar äta :) Lade en hel banan vid hennes mun för att hon skulle slicka på den men hon började att glufsa i sig bananen så fick plocka ut små bitar i munnen på henne. Det kanske de brukar göra?
Hon verkar gilla allt som hon har fått slicka på.
När vi gav henne en tesked mosad banan så fick hon ont i magen på kvällen. Kan det vara bananen tro? Har ni andra upplevt samma?
Samma sak när hon fick en tesked gröt, ont i magen på kvällen.
Nästa vecka får vi provsvar på MP, spännande. Fortfarande oklart om hon är allergisk. Började med MP och diffusa problem uppstod, lite mer gnällig, så slutade igen.
Skrädmjöl, är det gluten i? Skulle man akta sig för gluten eller hur var det nu?