Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
villsågärna38 skrev 2015-01-31 09:57:53 följande:
Babygym, skallra, promenera med vagnen, sitta med honom i knäet lutad mot dina lår?? Inget som funkar? Är han förkyld? Om de får ont i öronen så gråter de t ex då de ligger ner. Magont? Tror annars du kan vara säker på att det bara är en fas av nåt slag. Lovar att det inte är nya lilla Olle!!
Kram vännen
Ps. När var hans BF-datum? Hur många veckor är han beräknat från det?
Hade missat att det var från BF. Då är han 13 veckor och 4 dagar. Nej, tror väl inte heller att det här är nya Olle för då tror jag att jag går tillbaks till jobbet på måndag, hihi. Allt funkar en kort stund men det är jätte skört. Det känns som om mista lilla felsteg från mig eller någon av hans leksaker
så blir han helt förstörd. Han tröttnar på allt jätte snabbt ca 5 min, max 10. Tror verkligen inte att han har ont någon stanns eftersom det blir bra bara han får vara hos oss och framförallt mig. Han sover ok på nätterna liggandes och tar sig inte på öronen eller så. Han ligger inte och snor sig å gnäller som han gör de få gånger han har magont. Lite lite snorig är han till och från och har varit sen innan jul men han andas utan problem och blir han lite täppt så har vi spolat rent med koksalt och då har det släppt. I morse var han glad ca 20 min och sen fick jag gå runt i 1h innan han tog bröstet medan jag gungade på bollen. Han ville inte ta tutten som vanligt i famnen eller liggande utan började härja och sen gråta. Nu ligger han å sover sedan 1h med tutten i munnen. Törs inte ta bort den för då börjar han gny
. Jag vet inte hur jag ska orka, hahaha. Tänk om det kommer vara så här i 6vevkor till.