Hej vänner!
Tyst i tråden denna helg? Antar att ni alla har fullt up! Vi har haft en underbar helg! Igår morse åkte vi ner till Gbg, sambon cykla mountainbike medan jag och Adam hälsade på min bror med familj. Åkte sedan till lunch med mina vänner, respektive och barn, väldigt trevligt och mysigt att vi nu också har barn och sedan hem igen på kvällen. I förmiddags åkte jag iväg och red för första gången på 1,5 år, så roligt! Min Bvc-sköterska har en gård ca 15 min från oss och vi har pratat lite om hästar så hon frågade om vill komma och rida någon gång. Det var så himla kul och vi funkade bra ihop så kommer nog rida där en gång i veckan framöver! Har inte ridit så mycket sedan jag flyttade hit för tre år sedan men innan dess red jag 2-3 ggr per vecka och så rolig att hitta ett stall jag kommer trivas på igen. Adam har skött sig bra i helgen, älskade verkligen att träffa sina kusiner som gav honom massa uppmärksamhet och mys. Har blivit lite si och så med hans sovtider i helgen och i natt vaknade han 3 ggr, var en maratonamning på 1 timme.. Annars är han glad och nyfiken på omvärlden! Tanden i underkäken tränger nog igenom när som helst..
Hur har ni andra haft det i helgen?
Villsågärna, hur gick det för Lovisa efter vaccinet?
Irma, har ni kommit iväg på resan? Hur gick det med Victors förkylning?
Lelle, hur har det gått med Alice sömn och din sömn?
Kram