villsågärna38 skrev 2015-07-05 22:40:48 följande:
Oj, låter som en underbar våning ni har
Vi har Cicco liteway. Den är jättebra när de är lite större och det funkar bra med sittvagn. Lätt och enkel. Bäst i test! Hade dock bugaboon med då vi reste och Lovisa var 6 månader. Hon älskade fortfarande att sova i liggdelen då så vi tog med den och hade bärsele då hon var vaken. Bugaboon har vi väska till och ciccon skickar vi i vanlig påse. Den är inte lika känslig och väldigt mkt billigare
Personligen tycker jag att paraplyvagn funkar bäst från ca ett år. Lovisa är inte superförtjust i att sova i den även om hon tycker den är ok då hon är vaken och sitter upp. Hon blir 9 mån till veckan. Så om det inte är för jobbigt så ta Bugaboon!
Kram
Vi ska inte åka förrän nästa sommar. Det blir första gången jag flyger med en sådan liten. Han kommer vara 1 år och 3 månader då så vi funderar på om vi ska köpa en billigare paraplyvagn eller om vi köper en bättre som vi sedan använder här hemma också.
Känns rätt jobbigt att ta med bugaboon, vi reser till USA och stannar i 3 veckor.
Jag är en sådan som vill ha koll så jag har börjat kolla redan nu. Har tänkt på bugaboo bee eller city GT mini single. Är inte mycket för att köpa sämre kvalitet som inte håller men vill å andra sidan inte att en dyr fin vagn riskerar att slaktas på resan dit heller.