Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Grattis!!
Och vad roligt att Adam har vänt sig
Grattis!!
Och vad roligt att Adam har vänt sig
Tjoho.. Genomförkyld Olle, sömndepriverad, nybliven mamma och utarbetad, övertidsjobbande fader. Bästa receptet för ett riktigt trevligt familjeliv...
Kram på er allihopa.
Stor kram till dig hoppfulla Fia! Snart är det helg om det kan vara någon tröst.
Jag är så glad att äntligen få skriva att Leo har klarat sig utan ersättning nu i 1,5 dygn i sträck. Tänk att man fick liv i den här gamla kossan till slut ändå.
God morgon alla fina morsor
Var längesedan jag skrev ngt. Känner att tiden bara rinner ur händerna och blir svårt att följa allas inlägg men då och då har jag försökt att vara inne o läsa. Dock har jag haft problem m appen o inloggning.
Hursomhelst så vill jag gratulera dig judda till bebisen <3 stort grattis
Bengalen - grymt duktig du är som fått igång mjölken, heja dig.
Tyra är en väldigt nöjd bebis. Helt olik sin syster vilket är såååå skönt. Vi sitter varje kväll och undrar när bakslaget ska komma. Hon sover ca 6-7 h innan hon vill äta och ibland blir d var tredje men sen vi slutade m pencillin och bytte d dropparna så sover hon mkt bättre.
Här verkar det som Adam kommit in i ett nytt tidsschema, somnar runt 21:30, sover till 02-03 oxh äter då 30-60 min, sover sen till 7-8 äter sen ca 30 min. Ibland somnar han o, ibland blir han vaken en stund och somnar någon timme senare. Helt ok får man säga!
Glad Alla Hjärtans Dag på er!!
Stora kramar
Säg den lycka som varar för evigt.. Efter att Adam har sovit bra ett tag har han i natt vaknat flera ggr och vaknar varenda gång jag lägger tillbaka honom i hans säng. I går var han extra klängig också så kanske har han ett större närhetsbehov så här i slutet på Eventfase?
Hej mammor. Hoppas ni mår fint! Hade en rejält pipig bebis igår kväll och satte på lite musik. På Spotify kom Jon Henrik fjällgren upp som joikar, och min bebis lös upp som en sol och börjar gurgla och'sjunga' med. Hon blev super lycklig haha! ! Jag tror de pratar samma språk :)
I vårt fall var det väldigt mycket upp o ner under hela fasen. Kanske det som var svårast, då man aldrig visste hur natten skulle bli!
Hoppas det bara var i natt!
Kram
Här har både jag och storasyster blivit dunderförkylda jag känner mig under isen och hon rosslar så mycket igen nu att det är astmaspray två ggr per dygn sen några dar. Stackars liten! Hoppas att vi började i tid den här gången så det inte blir så långdraget. Nu väntar vi bara på att Lovisa blir sjuk hon med. Så rädd för rs-viruset isf så då ska jag åka till vårdcentralen och testa med en gång tror jag. Just in case!
För övrigt har vi en bra dag trots att vi är krassliga. Har blivit bortskämda här idag av maken som hade köpt smycken till alla sina tjejer idag Och jag som bara hade köp blommor till honom. Skäms lite. Men får kompensera annan dag istället
Ha det bra!!
Kram