Rataxes skrev 2015-01-24 19:03:03 följande:
Du har uppenbarligen missat att jag inte har mycket till övers för SD. Däremot ser jag inte nazister hos dem, det är nog bara du och Henrik Arnstad som gör...
Det är inte meningen du ska se några nazister hos SD, jag har ju förklarat det för dig.
Men dom finns där, precis som det finns kommunister hos V.
Bara för att ett parti ändrar partibeteckning eller påstår sig gjort sig av med, eller sig säger sig ta avstånd från nån eller något, så förändrar det ö.h.t ingenting.
Det är taktik, ett politiskt spel, ett som mer eller mindra alla partier ägnar sig åt, dock kommer inget parti ens i närheten av vad SD håller på med, hela deras agenda bygger på lögner, å att upprepa lögnen hur lätt den är att se..
Å ju mer makt den här typen av partier får, dessto tydligare blir deras agenda, dom släpper på förlåten eller helt enkelt inte klarar att hålla masken.
Ett extremt tydligt exempel på det idag är Putins Ryssland, som gått från att vara ett land i en demokratisk process under hans styre, till att bli en renodlad diktatur med luddig politik, den kan tolkas såväl fascistisk som kommunistisk.
Å det fungerar, ett tag, det gör det alltid, därför är det så viktigt att aldrig tro på vad dessa kappvändare håller på med eller påstår.
Det är enbart den personliga makten dom vill åt, inte förbättra nåt för ett lands samtliga invånare.