Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tack ja, jag tyckte det var bra. Missade tydligen ÄL månaden innan :-O
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tack ja, jag tyckte det var bra. Missade tydligen ÄL månaden innan :-O
Jag funderade också på att tempa, men sen valde jag att bara köra med ältest, men dem var en bra hjälp såhär efter MF, med tanke på att den flyttades ngt, utan testen hade vi nog missat ÄL.
Tänker att mensen också borde flytta sig lite eftersom ÄL gjorde det. Men ngn gång nästa vecka borde BIM vara ändå.
Men Gud vad en vecka känns som en evighet i den här situationen, innan tyckte man knappt mensen hann försvinna innan man hade den igen. Haha
Förlorade min lilla Meya som var nr2 den 19e mars. Hon föddes med ett oupptäckt kromosomfel och somnade in 25 minuter efter förlossningen. Smärtan är fruktansvärd men vi är ändå ense om en trea.
Igår hade jag äl och väntan på bin känns oändlig!
Härligt att ni är så peppade inför bebisbak!
Här har sonen på 3.5 år ögoninflammation och feber sen i söndags. Vi har även en tjej på 15 mån som är grinig pga tänder. Vi har haft jobbiga nätter men klarat det bra. Vi har kunnat ta ett barn var. Blev lite rädd för hur det blir om vi får en trea? Vill så gärna ha en till bebis men blev lite orolig över att räcka till.
Mensen kommer nog ikväll hmm
Hur går det för er andra. Har en märklig känsla i kroppen, hoppas att det innebär ett plus på onsdag på äl+9...
Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.
Lycka till för er andra som är nära bim.
Någon som brukar tempa? Jag testar denna cykeln för första gången. Jag fick ju positiva äl-test för några dagar sedan men tempen har inte gått upp än så jag får väl räkna med att jag inte hade någon ägglossning denna månad. Så himla trist och ledsamt!
Är dålig på det där med hur temp fungerar. Går tempen alltid upp vid ÄL?
Okej, tråkigt om ÄL uteblivit för er. Om inte ägget lossnar kommer mensen som vanligt då iallafall?
Blev inget denna månad heller
Mensen kom med buller och bång idag.