• eagle87

Letrozolbehandling, resultat?

Gjorde ett ultraljud idag Som visade en oregelbunden äggblåsa som tydde på äl för några dagar sen :) fick ta blodprov för att bekräfta. Har dock öppen tapp O älflytningar idag? Ngt som jag funderar på är att han sa ok då vet vi att 2,5 g fungerar på dej så då kan du fortsätta me de nästa cykel O du ägglossar runt dag 16. Tror ni han redan nu kunde se att de inte tagit sig?

• eagle87

Tack för svar:) lång väntan Som vanligt nu till bim som är runt 12 mars. Vilka andra har haft äl O väntar på bim?

Dakine såg ditt test i en annan tråd O strecket syns mer nu än sist du posta:)

• eagle87
    Cathy skrev 2015-02-26 19:17:44 följande:

Grattis till era äl och prog prov!! Jag tog en äl spruta för en vecka sedan enligt gyns ordination och kände 'stick' i flera dagar och till slut värk i tisdags som om embryot fäst men nu inget på två dagar. Mitt immunförsvar har väl förstört den här gången smile4.gif Om inte ägget var dåligt, också möjligt förstås i min ålder smile4.gif Så är inte säskilt hoppfull just nu. Håller tummarna för er alla!

Hur gammal e du? Va menar du med immunförsvar förstört?

Hoppas på många plus i tråden :)
  • eagle87
    Dakine skrev 2015-02-26 12:25:40 följande:
    Det är omöjligt att se om det redan nu tagit sig. Eller hur länge sedan hade du äl? Jag gjorde VUL i v 5 (2010) och då såg de ingenting, bara en hinnsäck, men ingen gulkropp ingenting. Kom tillbaka i v 7 och då såg man ett hjärta och allt! :D 

Så tror inte de kan se något redan ;) han menade nog allmänt om det inte skulle blivit något den här gången.
    Hur går de?
  • eagle87
    skogstjejen19 skrev 2015-02-28 10:32:23 följande:
    Har vaknat till och från hela natten med mensvärk.

Törs inte tro något men hoppas ju självklart.
    Ska du testa ngt innan lr vänta tills bim?
  • eagle87
    efg skrev 2015-02-27 15:14:59 följande:

Jag har fortfarande inte fått positivt test.. Är dag 17 idag (åt 5-9) har massa äl-känningar och haft ökande test i några dagar (från att varit helt blanka) men de blir liksom aldrig positivt! Blir så frustrerad av detta!

Kanske missat stegringen? Tempa är ganska bra för då ser man Att äl skett....
  • eagle87

Hur går de? Ja fick svar på blodprover att jag har haft ägglossning runt dag 17 som jag trodde.

• eagle87
    skogstjejen19 skrev 2015-03-07 06:24:37 följande:
    Välkommen :)
    Skogstjejen hur går de??
  • eagle87

Ja testade idag äl+10 men fick negativt. :( har bim på fre.... Hoppas så jävla mkt mensen inte kommer. Vill inte behövA ta letrozol igen. Även om biverkningar inte va så farliga så va de ändå psyskist påfrestande med allt sex, tester, temp flytningar etc. Har dessutom försökt snart ett år :(

• eagle87
    skogstjejen19 skrev 2015-03-08 21:34:22 följande:
    När jag var gravid fick jag svagt svagt på dag 12 efter äl så innan dess tror jag det är onödigt att testa, fast jag testar även tidigare än så och blir arg på mig själv varje gång ;)
    Hur har de gått idag?

Jag är sjukt trött huvudvärk illamående som kommer O går O stick i magen men vet inte ska inte testa mer.
Svar på tråden Letrozolbehandling, resultat?