chbw skrev 2016-01-16 20:55:58 följande:
Ja, mest troligen gör den det iallafall! Trornde ska vara iallafall 19mm.
Jag hoppas på att då ta ovitrelle senast på onsdag, så äl kommer förhoppningsvis senast på fredag! Hoppas verkligen på det då jag reser bort fre-sön o sambon är hemma och jobbar :o
Ah så spännande! Härligt att det är på g nu! =) håller tummarna!!
Varför får ni inte landstingsbekostat? :o vi får inte ställa oss i kö för ivf ens pga att jag väger ca 5kg över gränsen. Min hypotyreos gör att ämnesomsättningen inte funkar så jag kan typ inte gå ner :/ hade vart skönt o stå i kö o behandla under tiden. Privat tror jag de inte är lika noga med vilt iaf. Så kanske får blindet om inget händer snart.. :o
Vet faktiskt inte riktigt vad det har med o göra :/ himla dålogt dock av läkaren att både veta o misstänka saker och inte berätta det för dig!
Bra då med annan läkare. Då kan du ifrågasätta det som står i journalen!
På tal om ömhet vid vul. Var nära på o kicka till läkaren igår när hon gjorde vul:et pga det högg till så jäkligt haha. Tur jagvhar någorlunda kontroll på mina impulser :p
Ovitrelle är det spruta för att äl ska komma? Okej ja hoppas verkligen att äl kommer innan du far bort! ;)
Här i västernorrlad får man inte ivf för ens efter tre år när man har diagnosen oförklarad barnlöshet. Helt galet tycker jag, för det är ju inte mitt fel att sjukvården inte har kunskapen om vad mitt fel är. Men men, nu är det så så vi får betala själv, men vi får lite billigare i alla fall i och med att min mans jobb tillhandahåller bruttolöneavdrag.
Låter verkligen jobbigt med problem med ämnesomsättningen, jag själv har flera gånger msstänkt att jag har hypotyreos, då jag har en del symptom från och till. Samt att min mamma och moster har det. Men surt att det ändå är så lite som 5 kg som skiljer. Kan de inte reglera dosen levaxin så att ämnesomsättningen blir bättre?
Ja känns verkligen bra att en annan läkare kollar upp mig :D
Ja men precis de är ju så jag tänker att de är klart man kan vara öm så som dem håller på att trycka sådär inne i kroppen, de kan ju va lite hårdhänta ibland tycker jag :P Så därför jag inte la någon större vilt i att jag var öm.