Inlägg från: niinnii87 |Visa alla inlägg
  • niinnii87

en positiv tråd bf september

kvinna86 skrev 2015-01-20 19:33:05 följande:
    Jag mår också väldigt illa hela dagarna och jobbar med kunder. Jag har en vattenflaska tills hands hela tiden för att få det att fungera. Hoppas man slipper spy bara. Riktigt tufft när man ska äta då det känns som att det bara ska komma upp.
    Jag kan knappt äta under dagarna, vissa dagar. Mår bara illa av tanken på mat. Men mot kvällen är jag så hungrig att jag måste äta å tänker inte ens på illamåendet.. :(
  • niinnii87
    kvinna86 skrev 2015-01-20 20:59:51 följande:
    Jag har också väldigt svårt att äta men tvingar i stort sett i mig maten för att ha ork att jobba och klara av dagen. Men det går långsamt att äta.. Är även sjukt trött och somnar på soffan när jag kommer hem från jobbet.
    Känner igen tröttheten. Jag å barnen va lediga igår. Hade världens värsta huvudvärk.. Å barn som ska ha lunch å underhållning.. När dom stora måstena va gjorda sa till barnen att dom fick kolla på film medans jag la mig för att vila.. Jag sov i 2 timmar.. Å somnade dessutom som en stock på kvällen sen igen.. Brukar ha svårt för att somna annars om jag vilat. Å vilka underbara barn jag hade sen då.. Som lät mig sova så länge... Är ändå en 4åring å en 6åring... (Man sover ju iofs inte så djupt med två barn hemma så jag hörde ju allt dom gjorde..)
  • niinnii87
    kvinna86 skrev 2015-01-21 19:16:49 följande:
    Ja jag somnade också som en stock även på kvällen sen, redan 21.30. Brukar annars lägga mig tidigast 23 så känns mig som en zombie... Känner du igen detta i dina tidigare graviditeter också?
    Visst va ja trött med dom andra barnen också, men tror inte det var sån här trötthet!

Idag har jag inte kunnat sova på dagen trots stora försök, illamåendet har varit katastrof! :( å brösten gör så jäkla ont.. Nu får dom sluta göra ont... :( haft ömma bröst i 5 veckor nu..
  • niinnii87

Någon som vart med om att dom fått eksem vid graviditet?? Speciellt i hårbotten?!

Jag blir snart gaaaalen!! :'(

• niinnii87
    Lissing skrev 2015-01-23 22:48:38 följande:
    Inga synliga exsem, men massa klåda har jag smile4.gif
    2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
    På kroppen eller hårbotten?

Jag har klåda på kroppen till och från, men mestadels på magen å nu i hårbotten då. Med små eksem fläckar.. På magen syns bara några plitor som ploppar upp lite här å var.
  • niinnii87

Här mår man inte heller tipp topp...

Ligger i soffan, utslagen av tröttheten å illamåendet.. Jag kan knappt kolla åt något ätbart just nu.. Mår så illa att det känns som de sitter i halsen på mig..

• niinnii87
    vangbang skrev 2015-01-24 21:59:00 följande:

Åh stackars alla er som mår så illa smile4.gif det gjorde jag med första.. låg i sängen (badrumsgolvet) o kunde inget annat att kräkas i tre månader. Men denna gången verkar jag klara mig med trötthet o lite illamående.

TILL ER SOM MÅR RIKTIGT ILLA! KÖP ÅKSJUKETABLETTER! Gud värt vill jag lova!

Funkar det alltså?!

För jag orkar inte detta mer.. Blir värre för varje dag det här illamåendet.. Å idag började jag kräkas.. Med ena barnet spydde jag en gång. I vecka 13. Andra barnet spydde jag oxå bara nån enstaka gång men illamåendet va aldrig såhär illa..

Är konstant hungrig men kan verkligen inte äta nått..
  • niinnii87

Va på vul igår! :D min uträkning stämde å bms blev fel ;) 7+4 idag å bebisen hjärtslag slog så fint!

Dom misstänker dock ett myom i bakväggen som dom kommer följa upp.

• niinnii87
    Stargi skrev 2015-02-02 11:05:43 följande:

Jag är orolig och nojig ! Jag har haft ömma bröst och konstant hungrig men känner inget av det idag. Är i vecka 8+3 . Min mamma gick bort två veckor innan jag upptäckte detta så vill verkligen inte att det tar slut nu.

Nästan alla mina symptom försvann strax innan jag gick in i vecka 9. Har bara lite då å då.. Dock är ju brösten fortf sjukt ömma.. Men haft oerhört jobbigt med illamående å sådär som försvunnit, mestadels iaf. Har dock idag väldigt mkt molvärk..
Svar på tråden en positiv tråd bf september