Inlägg från: Madicken01 |Visa alla inlägg
  • Madicken01

Tack för alla tummar som hålls. Ver inte alls vad som pågår i min kropp just nu. Mycket förvirrande och vi pendlar mellan hopp och förtvivlan. Skall ju på UL om en vecka, så om inte förr så lär vi få besked då.

• Madicken01
    Sopp skrev 2015-01-21 12:31:47 följande:

Här är vår lilla ärta! Hen är tydligen 8 veckor och 2 dagar, 17 mm stor. Allt såg fint ut, blev överraskad att de gjorde vanligt ultraljud och inte vaginalt som jag var inställd på

Så himla härligt :)
  • Madicken01
    pyretlängtan skrev 2015-01-22 11:51:51 följande:

Hej hej

Idag har jag sett lilla pyret för första gången:) Var på vul idag, är i vecka 8 idag enligt sista mens men blev tillbakaflyttad några dagar till 6+3. Det lilla hjärtat tickade på tydligt och klart:) Så bf runt den 13/9

Så härligt :) grattis!
  • Madicken01
    Lissing skrev 2015-01-22 17:17:12 följande:

En liten parvel med tickande

hjärta visade sig idag på UL.

Hon mätte att jag var i v 6+6

och inte 6+4 som jag trott

Men det var svårt att mäta exakt

så här tidigt sa hon, och enligt

ÄL-tester så ÄR jag i v 6+4 faktiskt,

så jag fortsätter räkna enligt det

Så himla härligt! Har väntat på ditt inlägg idag :) Grattis!
  • Madicken01
    TreA skrev 2015-01-24 00:57:38 följande:

Kan tillägga att vi blivit gravida en gång på naturlig väg efter att vi fått båda våra barn men vi fick då missfall i v.11. Så heeelt omöjligt kanske detta inte är! Dock har vi inte skyddat oss på de senaste tio åren - så det är ju inget som händer varje dag precis! ;)

Oj! Stort grattis! Välkommen hit :)
  • Madicken01

När vi väntade lillebror så visade vi UL-bilden från kub-testet för syskonen, då 9 och 4 år, så fick de gissa vad det var. Det hela filmades. Ett mycket roligt minne :)

• Madicken01
    Grus grus skrev 2015-01-25 21:31:09 följande:

Trodde knappt att det skulle bli fler nu, för nu börjar det bli oktober - bebisar.

Ja man väntar nästan på att oktober-tråden skall dyka upp som ett tecken på att vi kommit en bit på vägen ;)
  • Madicken01
    1StoltMamma skrev 2015-01-27 11:20:21 följande:

Ni som gjort vul, vilken vecka gjorde mig efter eller när ska ni göra de?

Skall göra i morgon och är då v.7+3.
Svar på tråden BF september 2015!