BF september 2015!
V.7
V.7
Tack för alla tummar som hålls. Ver inte alls vad som pågår i min kropp just nu. Mycket förvirrande och vi pendlar mellan hopp och förtvivlan. Skall ju på UL om en vecka, så om inte förr så lär vi få besked då.
Här är vår lilla ärta! Hen är tydligen 8 veckor och 2 dagar, 17 mm stor. Allt såg fint ut, blev överraskad att de gjorde vanligt ultraljud och inte vaginalt som jag var inställd på
Lissing Lycka till på UL idag :)
Hej hej
Idag har jag sett lilla pyret för första gången:) Var på vul idag, är i vecka 8 idag enligt sista mens men blev tillbakaflyttad några dagar till 6+3. Det lilla hjärtat tickade på tydligt och klart:) Så bf runt den 13/9
En liten parvel med tickande
hjärta visade sig idag på UL.
Hon mätte att jag var i v 6+6
och inte 6+4 som jag trott
Men det var svårt att mäta exakt
så här tidigt sa hon, och enligt
ÄL-tester så ÄR jag i v 6+4 faktiskt,
så jag fortsätter räkna enligt det
Kan tillägga att vi blivit gravida en gång på naturlig väg efter att vi fått båda våra barn men vi fick då missfall i v.11. Så heeelt omöjligt kanske detta inte är! Dock har vi inte skyddat oss på de senaste tio åren - så det är ju inget som händer varje dag precis! ;)
När vi väntade lillebror så visade vi UL-bilden från kub-testet för syskonen, då 9 och 4 år, så fick de gissa vad det var. Det hela filmades. Ett mycket roligt minne :)
Trodde knappt att det skulle bli fler nu, för nu börjar det bli oktober - bebisar.
Ni som gjort vul, vilken vecka gjorde mig efter eller när ska ni göra de?