Inlägg från: Hemlighetenshemlis |Visa alla inlägg
  • Hemlighetenshemlis

BF september 2015!

Äntligen kommer jag in här via mobilen igen! (Testade att byta webbläsare ) Känns som att jag missat massor! Nu vet i alla fall våra familjer och många i vår släkt. Alla blev glada och kanske lite chockade när vi sa att det är tvillingar :)

• Hemlighetenshemlis

Jag har RUL när jag är i v 17+0 enligt sista mens. Tyckte det kändes tidigt! Men det lär bli fler ultraljud efter det pga att det är tvillingar

• Hemlighetenshemlis

Jag fasar för att jobba imorgon. I fredags på jobbet var jag tvungen att gå hem tidigare för jag hade så ont på höger sida av magen. Enligt den BM jag pratade med så kunde det vara ligamenten eller så är det livmodern som trycker på organen där inne. Har det så himla stressigt på jobbet nu. Kan inte direkt sätta mig och vila när det gör ont heller.

• Hemlighetenshemlis
    Lissing skrev 2015-03-22 23:32:07 följande:

Bara jag som får göra så tidigt rul? Kommer vara i vecka 17+5 då.

Jag har tidigare. I 17+0
  • Hemlighetenshemlis
    I Walk The Line skrev 2015-03-23 17:11:52 följande:

Jag är på väg in till psykakuten nu.

Måste bara ha något som stoppar den här ångesten. Innan jag faller in i en depression.

Jag brukar må bra under graviditet, men denna händelse utlöste en grym ångest.

Hoppas det går bra och att du får bra hjälp!
  • Hemlighetenshemlis
    lördagsgodis skrev 2015-03-23 22:58:04 följande:

Jag har fått min fasta plats på jobbet och ska skriva på papper imorgon! Jag är så lättad att veta vart jag ska efter föräldraledigheten och slipper oroa mig för det senare:)

Hoppas du mår bättre snart iwtl

Grattis! :)
  • Hemlighetenshemlis

Vi hade rul igår. Gick riktigt bra fast Tvåan ville inte samarbeta riktigt så vi ska tillbaka om två veckor för ett nytt ul. Blev även framflyttad 4 dagar :)

• Hemlighetenshemlis
    lördagsgodis skrev 2015-04-02 13:11:07 följande:

Å va roligt med rul! Var det en äggs eller tvåäggstvillingar du väntade och tänker ni ta reda på kön?

De ser ut som tvåäggs (de har separata fostersäckar och varsin moderkaka ) Men de kan vara enäggs ändå om de skulle ha damma kön tydligen :) men om det går att se kön nästa gång så är vi lite sugna på att få veta det :)
  • Hemlighetenshemlis

Här firar jag halvvägs med en ordentlig förkylning. Var länge sedan jag mådde så här dåligt. Vet inte när jag hade sån här hög feber sist heller. Blir såklart orolig att det här ska påverka Ettan och Tvåan.

Svar på tråden BF september 2015!