BF september 2015!
Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!
Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!
Lördagsgodis: Det är väldigt glada nyheter :)
Är det era första barn? Tror det är lättare om det är första och visst är det coolt! Spännande att se om det är två eller enäggs:)
Dubbelgrattis :) Vad kul! Är det första barnet/barnen ?
Jag lämnar tråden inom kort. I torsdags konstaterades MA (andra i rad nu) och i fredags började jag blöda. Har nytt VUL inbokat om en vecka och hoppas att kroppen då gjort sitt jobb, vilket den inte klarade att göra förra gången. Känns dock inte som om kroppen gjort det den ska än iaf. Det har kommit lite blod, slem och småklumpar samt en större klump. Men jag har ej haft direkt ont och jag har ej fyllt normalbindor på 6 timmar någon gång. Hade antagligen klarat mig med trosskydd om jag bytt var 3-4 timme.
Cytotec funkar ej på mig så enda alternativet är väl skrapning om det visar sig att kroppen inte gjort vad den ska.
Lycka till ni andra!
Någon annan som upplever att de är konstant hungriga? Vaknade inatt för att jag behövde kissa (sällan liksom!) och var så hungrig så jag mådde dåligt. Åt en banan och sen somnade jag om. När jag klev upp nån timme senare så var jag hungrig igen!
Fast allt såg bra ut igår blir jag orolig när det är ljusrosa/brunt på pappret efter toalettbesöken idag. Mår så dåligt av att oroa mig jämt.
Denna hunger! Är det fler som till och från känner att det är fullt möjligt att dö av hunger på fläcken? Herregud vad jag har haft hungerattacker idag. Åt en pizza för en stund sen och blev ändå superhungrig efter en halvtimme. Såhär kan man ju inte hålla på, då kommer jag ju hinna gå upp 20 kg innan jag ens är halvvägs!
Blod idag. Mer än sist jag blödde. Är helt övertygad om att det är kört nu. Där fick jag för att jag slappnade av lite när jag kommit till 12+1
Jag ringde till gyn här i stan men de har inge som kan undersöka förrän imorgon