Inlägg från: Hemlighetenshemlis |Visa alla inlägg
  • Hemlighetenshemlis

BF september 2015!

Jag plussade på julafton. Bim är imorgon och jag är så galet orolig och nervös att mensen ska komma imorgon. Tycker jag ser något ljusrosa på pappret varje gång jag går på toa. ????

• Hemlighetenshemlis
    lördagsgodis skrev 2014-12-28 11:25:16 följande:

Är det svagare än sist?

På julafton var det ett digitalt där det stod gravid 1-2

Idag en sticka från rfsu. Testade med samma igår em och det var ett starkare streck då än idag
  • Hemlighetenshemlis

Dum som jag är så testade jag igen för en stund sedan och det strecket var mycket starkare. (Fast skönt att det var starkare trots att det inte var morgonurin)

• Hemlighetenshemlis

Jag blir inte klok på dessa graviditetsuträknare. Går man efter sista mens så är jag 3+4 och är skulle då varit den 17 december. Den 13 fick jag stegring på äl-test och hade alla symptom jag har vid äl. Men mvc struntar i annat än sista mensen? Då är ju mensen inte ens försenad fast min app jag använt i nåt år tycker det (för in när jag har mens och hur många dagar och så)

• Hemlighetenshemlis

På julafton testade jag med CB digitalt och fick "gravid1-2" Orolig som jag är så testade jag idag också och fick "gravid 2-3" Det borde betyda att det händer något i mig va?

• Hemlighetenshemlis
    isabelless skrev 2014-12-29 15:09:14 följande:

Absolut, Clearblue visar inte fel :) Grattis!

Tack! Känns så himla overkligt än
  • Hemlighetenshemlis

Min dumma rygg bråkar med mig. Har haft ont redan innan plus men nu tror jag såklart att det är mf på väg. Har haft lite molvärk/mensvärk men det beror väl på att livmodern växer. Dum som man är så googlar man ju på allt. Måste sluta med det

• Hemlighetenshemlis
    PaLo skrev 2014-12-29 22:28:55 följande:

Det lugnar för stunden men oron är snabbt tillbaka igen.. iaf för min del. Känner ett sjukt behov av att dela med mig av min oro hela tiden så kollar olika trådar här flera ggr per dag. Sambon tycker att jag oroar mig för mycket så försöker att inte lasta honom med min oro hela tiden iaf. Denna gång har vi bestämt att avvakta ett tag med att berätta för våra vänner fast egentligen vill jag bara skrika rakt ut. JAG ÄR GRAVID!!! IGEN!!! Men av olika anledningar har vi bestämt att vänta ett tag.

Min sambo tycker också att jag oroar mig för mycket. Så jag är så dum.att jag googlar runt på typ allt. Inte direkt så att oron minskar av det.
  • Hemlighetenshemlis

Ryggen är bättre idag! Men matlusten är ungefär lika med noll. Är hungrig/illamående men ingen mat smakar bra. Tvingar mig själv att äta lite men det är inte så lätt :/

Svar på tråden BF september 2015!