![lördagsgodis](/avatar/thumb/lordagsgodis/205eb17ad6adc220eddd0a39363fdf10.jpg)
-
Jag jobbar på ett litet boende med 4a brukare så det är ändå rätt lugnt här. Hur har du tänkt skriva din ansökan om mp om du ska ansöka, tycker det är så svårt att formulera sig och hur mycket man bör skriva.1StoltMamma skrev 2015-04-12 00:24:02 följande:jobbar också i vården och känner av de som du säger när man sitter på huk eller gör lyft osv. Men jobbar bara 50 nu pga foglossning och att jag fortfarande kräkter en del
-
Man skriver ut papper från försäkringskassan och fyller i bäst är det om man gör det med sin chef då även denna ska fylla i papper och skicka in, viktigast är att chefen fyller i att du inte kan förflyttas. Men om man ska skriva ett a4 eller mer vet jag inte olika bud när man läser på nätet
-
Och man kan tidigast söka 60 dagar innan BF men man får fixa annan ersättning två veckor innan BF då inte mp täcker det.
-
Jag har varit hemma två år med båda barnen och kommer även vara det denna gång då jag tycker de är för små för dagis innan och för att min man inte "kan" vara föräldraledig.
-
Grattis till lyckade rul! Vu fick oxå en bild på fötterna<3
-
Spännande med rul och ser fram emot era uppdateringar:)
Vi kommer ju inte leva fett om man säger så under föräldraledigheten men man får rätta magen efter matsäcken. Det kommer inte heller lida nöd på oss för den delen men utlandssemester och Åre resa får nog vänta ett tag -
Spännande julina!
-
Och grattis till er med lyckade rul:) vi tänkte först inte ta reda på kön den här gången men kunde inte hålla oss när vi väl var där;)
-
Härligt pluppa grattis!
Vår bebbe ville ju inte ligga stil vid rul så bilderna är inte de bästa men vi såg hur hon drack vatten vid ett tillfälle:) jag har jobbat natt i natt och det är tuffare att vara vaken nu när man är gravid men det är lugnt så det är bra men nu ska jag snart få åka hem och sova Zzz -
Inget av mina barn har älskat dagis utan har föredragit att vara hemma, jag jobbar skift så jag har många lediga vardagar och min man slutar kl 15 och jobbar bara vardagar så det har aldrig blivit så många eller långa dagar på dagis för dom vilket jag är glad för. Alla gör som de vill och efter förmåga:)