Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Här ören bild på min mage i v.17 och jag känner mig rätt stor men gillar formen:)

• lördagsgodis

Vilka fina magar:) jag gillar att ha åtsittande kläder så det verkligen syns att det är en bebismage hellre än att se lite småfet ut!

Vet inte om dom går med på att skriva kön på en lapp här då dom skriver klart att det inte är anledningen till rul men de har ju sagt vad de trott de senaste gångerna när vi frågat så det får nog bli ett beslut dagen det sker, för min man spelar det ingen roll säger han så det är mitt beslut.

• lördagsgodis

Man ska inte ta ut oro i förväg, jag kan ju inte mer än hoppas att den här ungen är nöjdare än dottern var de första året men jag tänker inte oroa mig över det nu utan tar det som det kommer. Jag brukar tänka att

"allt blir bra" eller "allt är bra" för det blir ju det så småningom om för det mesta.

• lördagsgodis

Jag har rul v.19+5 då påsken kommer emellan men det är ju bara 15 dagar kvar så det känd överkomligt!

• lördagsgodis

Jag har fått min fasta plats på jobbet och ska skriva på papper imorgon! Jag är så lättad att veta vart jag ska efter föräldraledigheten och slipper oroa mig för det senare:)

Hoppas du mår bättre snart iwtl

• lördagsgodis

Min mormor och mamma har gjort ringtestet på mig och det har visat cirkel med både sonen och dottern tidigare. Den här gången visade det cirkel när mamma höll i tråden och gungade fram och tillbaka när mormor höll:) jag har även gjort bikarbonat testet och det skummar eller pyser inte så flicka enligt det, tycker det är kul med gamla husmorstipps även om man inte tror på dom som fakta:)

• lördagsgodis

Jag har gått upp 7 kg och är i v.18 jag gick upp 20 kg sist och gick ju ner det sen så jag tänker inte oroa mig allt för mycket. Idag är det 12 dagar kvar till rul och jag ser så mycket fram till det:)

• lördagsgodis
    Längtanefterenliten skrev 2015-03-26 10:19:27 följande:

Gjorde kub förra veckan och vi fick 1/20000 på ds och nån av de andra och 1/500 på en tredje, minns inte vilken trisomi det var.. Men nu är jag jätteorolig!! 1/500 känns som skitdåliga siffror när jag är 23 år?:( php8ucXWn33368.jpg

1/500 är ju fortfarande LÅG risk så jag skulle försöka släppa det om inte bm tyckte något annat. Jätte fin bebis förövrigt:)
  • lördagsgodis

Apropå vad folk säger om ens mage så har jag hört av en kollega att jag är lika stor som hennes dotter som bara har 6 veckor kvar, sen var det min chef som tyckte min mage var i minsta laget och sen min mormor som tycker jag ska äta lite mindre så jag inte blir för stor... Kan inte människor bara hålla mun om de inte har något snällt att säga!

• lördagsgodis
    Manik skrev 2015-03-27 15:20:47 följande:

Är så glad. Gjorde ett fostervattensprov i förra veckan och nu har svaret äntligen kommit. Bebis är frisk! Så skönt det känns. Nu kanske man kan börja andas ut lite. :)

Grattis!!!
Svar på tråden BF september 2015!