Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

jag har en jääääte lång kudde som ger stöd mellan benen, under magen och som man även kan krama. Det är ingen riktig gravidkudde men funkar lika bra. Min foglossning är dock måttlig och jag ligger mest på vänstersida då kag mår illa annars.

• lördagsgodis

Nu har jag äntligen fått min GP beviljad:) skönt att ha det svart på vitt, bara 7 pass kvar tills jag är ledig!

• lördagsgodis

Jag har inte heller många arbetspass kvar vilket känns skönt, jag drömmer massor med mardrömmar för tillfället och min man har fått väcka mig tre nätter på rad för jag har varit ledsen... Sen när jag vaknat är jag kissnödig och när jag kissat vaknar bebisen och så är det svårt att somna om. Hoppas verkligen denna bebis är "snäll" när den kommer ut.

• lördagsgodis

Va roligt att få se de små igen och hoppas dom vill stanna några veckor till!

Min rygg är inte glad på mig idag då jag och barnen planterat ut alla grödor idag och så har vi jagat lite höns på rymmen. Vi ska byta ut två av hönorna då speciellt en är elak mot de andra. Jag längtar efter mitt ul den 6 juli.

• lördagsgodis

Jag har aldrig gillat någon bm, tycker jag får bättre svar om jag googlar än av en bm...
    Idag går jag in i vecka 30! Min bebis är nästan alltid vaken mellan 23-24 på kvällen ibland ännu senare och sen vaknar den alltid och har en längre vakenperiod efter att jag kissat på morgonen sen sprattlar den på där i mellan:)

Om magen fortsätter ligga på översta kurvan eller lite över skulle jag propsa på ett tillväxtul mijam

• lördagsgodis

Sitter och tittar på prinsbröllopet och känner mig lite gråtmild trots att jag inte ens är säker på vad jag tycker om vårt kungahus och vi är gifta borgerligt, känner att hormonerna är på topp;)

• lördagsgodis

Kan vara navelbråck eller så är det bara att det töjer mycket över naveln.

Jag mår pyton av sura uppstötningar och ett ihållande illamående de senaste dagarna. Blä.

• lördagsgodis

Jag äter extra magnesium och tycker att det hjälp mot sendrag, har mycket mindre den här gaviditeten.

Midjan tycker din mage ser liten och fin ut:)

• lördagsgodis

V.30:) hoppas alla haft en bra midsommar! Jag har jobbat mitt sista pass nu och det var på tiden för jag är tung nu och fogarna är trötta.
Svar på tråden BF september 2015!