• Sopp

BF september 2015!

Lycka till imorgon Lördagsgodis!

Åå jag var redo, tills idag. Hade en så himla fin dag tillsammans med min son. Han har börjat bli en sådan liten pojke, förstår så mycket. På pottan idag frågade vi var han(hans namn) var och han sken upp och pekade ut sig själv. Vill bara stanna tiden här och nu och inte ändra på något!

• Sopp

Nu har barnet äntligen fixerat sig! Det behöver ju förstås inte betyda någonting, men första fixerade sig bara några dagar innan han kom. Dags för dagens andra tupplur

• Sopp

Jag mår pyton hela dagarna nu. Vet ej om det är för att jag inte sover ordentligt på nätterna, eller om jag inte sover ordentligt för att jag mår illa. Den lilla verkar hur som helst ha det bra där inne i magen, tror att jag kommer att gå över tiden den här gången med

• Sopp

Oj det var riktigt snabbt jobbat! Stort grattis till er! Är superavis =)

• Sopp

Grattis lördagsgodis! Så fina bebisar ni båda har fått :)

• Sopp
    26number1 skrev 2015-08-21 09:06:58 följande:

Då gör vi första besöket på förlossningen.. Går in i vecka 37 imorgon och upptäckte blod inatt när jag gick på toaletten. Imorse märktes inget men ringde BM för säkerhetskull som hänvisade till förlossningen och de vill att jag kommer in för kontroll :/ Garanterat ingen fara, känner bebisen ungefär som vanligt men visst blir man lite nervös.. Ni får gärna hålla tummarna!

Jag blödde en del när jag började öppna mig lite med första, han kom 3 dagar senare helt frisk :)
  • Sopp

Nu har slemproppen börjat gå! Förra gången var den blodig och gick två dagar innan. Denna gång riktigt snorig och gul, bara lite har gått. 39+3, hoppas det drar igång nu snart

• Sopp

Det händer absolut ingenting här! Inget mer av proppen, har mer sammandragningar men de gör inte ont. Är så himla less! Kan det bara vara dags någon gång ...!?

Appropå proppen, om den inte är blodig, "räknas" det inte då??

• Sopp
    Inorr02 skrev 2015-08-24 18:21:33 följande:
    jag e less med, får inte sova på nätterna jobbigt andas pissa hela nätterna.Ont i fogar myr kryp i benen. Sjuk trött hela dagen . Mycket sammandragningar som är jobbiga sen vill de inte bli nå mer.Även blivit förkyld med känner mig så slut körd. vill bara att de ska få komma igång vill hålla  bebis i famnen nu. dock värkar magen droppat ner er i dag så hoppas den kommer snart
    Vi får trösta oss med att för varje dag som går så är det en dag mindre! Förr eller senare ska barnet ut =)
  • Sopp

råkade trycka på "Skicka" för tidigt - apropå din rädsla om överburenhet så är det bra att du ska prata med din BM om det. Förstår att det är en föga tröst men det som hände din vän är ju så sjukt oturligt och fruktansvärt men det är ju väldigt väldigt väldigt liten sannolikhet att detta skulle hända dig. Det är nog mer troligt att jag går ut på gatan och blir överkörd av en bil - Men jag förstår att det känns jobbigt. Försök tänka positivt nu - Vad häftigt att det bor en liten människa där inne nu och snart ska den ut och lära känna dig, och som du ska oroa dig för och vara lycklig över för resten av ditt liv!

Jag har börjat må riktigt illa här hemma, risig i magen och svettas som en gris

Svar på tråden BF september 2015!