• Anonym (TS tjej)

    Hur ofta suger du av din partner?

    Som rubriken lyder.

    Gör du det för att du tycker om det eller mest för hans skull?

  • Svar på tråden Hur ofta suger du av din partner?
  • livserfaren
    panicorion skrev 2015-01-01 08:37:48 följande:

    Så ofta jag kan, kanskeinte en hel avsugning men ett underbart komplement till förspel eller bara lite retsamt innan jag skall till jobbet :) måste ju få utöva min makt ibland ;)


    gillar din inställning till att suga kuk, precis så vill man som kille ha det helst så ofta som möjligt och ibland länge och hela vägen precis som du skriver, härligt, tycker du är så bra i många trådar du har en jättebra inställning till sexfrågor, gillar dig, kram, Gott nytt år på dig.
  • panicorion
    livserfaren skrev 2015-01-01 08:47:56 följande:

    gillar din inställning till att suga kuk, precis så vill man som kille ha det helst så ofta som möjligt och ibland länge och hela vägen precis som du skriver, härligt, tycker du är så bra i många trådar du har en jättebra inställning till sexfrågor, gillar dig, kram, Gott nytt år på dig.


    Tack det var vänligt sagt av dig :) försöker ha en sund inställning till sex och gärna dela med mig av åsikter och erfarenheter. Gott nytt på dig med
  • livserfaren
    panicorion skrev 2015-01-01 08:59:38 följande:

    Tack det var vänligt sagt av dig :) försöker ha en sund inställning till sex och gärna dela med mig av åsikter och erfarenheter. Gott nytt på dig med


    du har en sund inställning till sex.tycker du skriver intressant o hjälper gärna till i olika sex frågor.men åter till temat.älskar dessa trådar när det gäller kuk sugning o avsugning.
  • Q tankar

    Suger av? Låter som man suger tills den går av Flört! Finns det inget bättre uttryck?

    Oavsett så förstår jag frågan - Jag suger och slickar honom 8 av 10 ggr när vi har sex!! Det blir i snitt 2-3ggr/vecka. Jag gör det för att jag vill det - det tänder mig massor!!

    Han slickar mig kanske 3-4 av 10 ggr...men å andra sidan ger han mig orgasm flera gånger vid ett och samma tillfälle...det har jag svårt att ge honomObestämd. Dessutom har jag mens ibland och de dagarna blir det mest att jag suger honom...Drömmer!!

    Oralt är härligt, det har jag alltid tyckt....att suga en man tills han stönar och skriker av vällust...det är lycka!!


    "Amare et sapere vix deo conceditor"
  • livserfaren
    Q tankar skrev 2015-01-03 00:04:25 följande:

    Suger av? Låter som man suger tills den går av Flört! Finns det inget bättre uttryck?

    Oavsett så förstår jag frågan - Jag suger och slickar honom 8 av 10 ggr när vi har sex!! Det blir i snitt 2-3ggr/vecka. Jag gör det för att jag vill det - det tänder mig massor!!

    Han slickar mig kanske 3-4 av 10 ggr...men å andra sidan ger han mig orgasm flera gånger vid ett och samma tillfälle...det har jag svårt att ge honomObestämd. Dessutom har jag mens ibland och de dagarna blir det mest att jag suger honom...Drömmer!!

    Oralt är härligt, det har jag alltid tyckt....att suga en man tills han stönar och skriker av vällust...det är lycka!!


    härligt att läsa ditt inlägg,blir såå kåt.
  • livserfaren
    Q tankar skrev 2015-01-03 00:04:25 följande:

    Suger av? Låter som man suger tills den går av ! Finns det inget bättre uttryck?

    Oavsett så förstår jag frågan - Jag suger och slickar honom 8 av 10 ggr när vi har sex!! Det blir i snitt 2-3ggr/vecka. Jag gör det för att jag vill det - det tänder mig massor!!

    Han slickar mig kanske 3-4 av 10 ggr...men å andra sidan ger han mig orgasm flera gånger vid ett och samma tillfälle...det har jag svårt att ge honom. Dessutom har jag mens ibland och de dagarna blir det mest att jag suger honom...!!

    Oralt är härligt, det har jag alltid tyckt....att suga en man tills han stönar och skriker av vällust...det är lycka!!


    Q tankar skrev 2015-01-03 00:04:25 följande:

    Suger av? Låter som man suger tills den går av ! Finns det inget bättre uttryck?

    Oavsett så förstår jag frågan - Jag suger och slickar honom 8 av 10 ggr när vi har sex!! Det blir i snitt 2-3ggr/vecka. Jag gör det för att jag vill det - det tänder mig massor!!

    Han slickar mig kanske 3-4 av 10 ggr...men å andra sidan ger han mig orgasm flera gånger vid ett och samma tillfälle...det har jag svårt att ge honom. Dessutom har jag mens ibland och de dagarna blir det mest att jag suger honom...!!

    Oralt är härligt, det har jag alltid tyckt....att suga en man tills han stönar och skriker av vällust...det är lycka!!


    Q tankar skrev 2015-01-03 00:04:25 följande:

    Suger av? Låter som man suger tills den går av ! Finns det inget bättre uttryck?

    Oavsett så förstår jag frågan - Jag suger och slickar honom 8 av 10 ggr när vi har sex!! Det blir i snitt 2-3ggr/vecka. Jag gör det för att jag vill det - det tänder mig massor!!

    Han slickar mig kanske 3-4 av 10 ggr...men å andra sidan ger han mig orgasm flera gånger vid ett och samma tillfälle...det har jag svårt att ge honom. Dessutom har jag mens ibland och de dagarna blir det mest att jag suger honom...!!

    Oralt är härligt, det har jag alltid tyckt....att suga en man tills han stönar och skriker av vällust...det är lycka!!


    Uttrycket (avsugning, suger av)är starka sköna ord som är sexuellt laddade , som jag älskar att läsa i tjejers inlägg, såå upphetsande ord för mig, därför skriver jag gärna ut orden,
  • Jonte71
    panicorion skrev 2015-01-01 08:37:48 följande:

    Så ofta jag kan, kanskeinte en hel avsugning men ett underbart komplement till förspel eller bara lite retsamt innan jag skall till jobbet :) måste ju få utöva min makt ibland ;)


    Retsamt innan du ska till jobbet? Går inte det in under tortyrlagstiftningen? Glad Fast å andra sidan låter det som du har en sund syn på njutning och du visar ju bara din makt och han kommer vilja ha mer när du kommer hem.

    Vilken härlig känsla att få oralsex på morgonen så att jag nästan kommer och sedan gå och tänka på det hela kvällen! Tungan ute
  • livserfaren

    Kom igen nu tjejer erfarenheter o upplever intressant tråd.så upphetsande o skönt att läsa.

  • Anonym (Oftaofta)

    Faktiskt fick min andra hälft en avsugning innan jobbet i förmiddags. Barnen sov och spelade, så jag smög tyst upp bakom sambon, började smeka hans växande bula. Först utanpå jeansen, men jag älskar verkligen att känna hans stenhårda stånd i mina händer så jag tog ett rejält tag om kuken. Sen drog med honom till ett litet rum, gick ner på knä och tog fram hans underbara kuk. Han kollar på mig som att jag är hans syre när jag suger av honom. Till sist låter jag honom komma över mina läppar. Jag älskar att känna sperman pulsera ur hans underbara kuk

Svar på tråden Hur ofta suger du av din partner?