Inlägg från: Anonym (Oftaofta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oftaofta)

Hur ofta suger du av din partner?

Så ofta jag får chansen. En snabbsugning när barnen är i nåt annat rum, som väckning, överraska i duschen, innan sex, medan vi har sex, i bilen, på en promenad eller när som helst egentligen. Jag älskar att känna hans hårda kuk pulsera ut satsen i min mun och när han försöker att inte stöna högt för att bli avslöjad

• Anonym (Oftaofta)
    livserfaren skrev 2014-12-25 02:29:11 följande:

Kom igen nu tjejer nyfiken, mera inlägg tack,

Igår tog jag hans kuk i min mun när jag redan haft den i mig. Jag sög alltså bort min egna fittsaft. Sen knullade jag honom igen. Jag avslutade med att suga och mjölka hans sats långt ner i munnen.
  • Anonym (Oftaofta)

Faktiskt fick min andra hälft en avsugning innan jobbet i förmiddags. Barnen sov och spelade, så jag smög tyst upp bakom sambon, började smeka hans växande bula. Först utanpå jeansen, men jag älskar verkligen att känna hans stenhårda stånd i mina händer så jag tog ett rejält tag om kuken. Sen drog med honom till ett litet rum, gick ner på knä och tog fram hans underbara kuk. Han kollar på mig som att jag är hans syre när jag suger av honom. Till sist låter jag honom komma över mina läppar. Jag älskar att känna sperman pulsera ur hans underbara kuk

• Anonym (Oftaofta)

Tyvärr jobbar han och jag är riktigt sugen på att suga av honom. Vad ska jag göra? Jag skrev det till honom och han blir så kåt av det. Antar att jag måste ta fram min leklåda.

Svar på tråden Hur ofta suger du av din partner?