Hur ofta suger du av din partner?
Som rubriken lyder.
Gör du det för att du tycker om det eller mest för hans skull?
Som rubriken lyder.
Gör du det för att du tycker om det eller mest för hans skull?
Ja, vi älskar båda två att slicka och suga, inklusive baken:)
Ja, det sväljs allt som oftast.
Jag suger nog en gång i veckan. En favorit är att duscha tillsammans och se hans glädje då jag glider ner på golvet framför honom. Han vet precis vad som gäller när jag går ner. Jag sitter på huk i duschen och kan då ta hela genom att maken med fast tag i mitt hår styr mitt huvud hårdare och hårdare. Det är underbart att höra när han inte kan behärska sig utan stönar högt när den glider djupare och djupare in.
7
Jag suger nog en gång i veckan. En favorit är att duscha tillsammans och se hans glädje då jag glider ner på golvet framför honom. Han vet precis vad som gäller när jag går ner. Jag sitter på huk i duschen och kan då ta hela genom att maken med fast tag i mitt hår styr mitt huvud hårdare och hårdare. Det är underbart att höra när han inte kan behärska sig utan stönar högt när den glider djupare och djupare in.
Puffar lite, mer mer,
7
69an är en fantastisk ställning.
Skön porrig, sexig, het.
Det ögonblicket när tjejen kliver över och grenslar en och man ser fittan sänka sig...mmmm
Skön porrig, sexig, het.
Det ögonblicket när tjejen kliver över och grenslar en och man ser fittan sänka sig...mmmm
Skön porrig, sexig, het.
Skön porrig, sexig, het.
Åhå, min med!
hade jag inte varit kristen så hade jag också blivit avsugen