• Anonym (undrar)

vistapay.eu? dragit pengar på mitt konto

Fast jag ej beställt nåt. Nån som varit med om samma?

• Svar på tråden vistapay.eu? dragit pengar på mitt konto
  • Okidoki

Men sluta och strö salt i såren ni som bara poppar in här för att tala om hur osmarta vi som gått på den här buffén. Noll empati eller?!? Hur kan det ge er något? Skadeglädjen är den enda Sanna glädjen eller? Har ni inget annat att göra än sparka på den som redan ligger? Misstänker att det är Vistapay/Vistacloudcrew som driver detta...

• Anonym111111111111

Hej

Jag mailade vistacloud och fick svar att de skulle ta bort mig.

Borde frågat när man skulle få det utlovade present kortet?!?

Bankerna tror jag inte komma göra något ialla fall inte Nordea.

I ett annat fall som en väninna råkade utför där de lagt in fel så hon hamnade på minus på kontot och fick straff för det rättade de inte till . Så

Nordea lär inte hjälpa , inte speciellt service inriktade!!

Jag skickade först via support därifrån fick jag inget svar men då jag skickade till email adressen så fick jag svar. Orkar inte bråka med dom mer på vistapay , vill inte ha kontakt mer med lurendrejare . Man får släppa det hela och inse att man blivit lurad och lära sig på det bara!!

• Okidoki

Helt rätt Zoorba! Vi verkar inte direkt ensamma;)...

Tack sportpappan, du är empatisk och stöttande:)

• nettan81

Jag har inte fått någon bekräftelse på att de sagt upp mitt konto. Men jag har ju inte loggat in där utan mail ar med dom. Det är dock som att prata med en vägg, de bryr sig inte. Surt men man har fått sig en läxa, första gången jag råkar ut för något sådant????

• Okidoki
    nettan81 skrev 2014-12-30 18:52:57 följande:

Jag har inte fått någon bekräftelse på att de sagt upp mitt konto. Men jag har ju inte loggat in där utan mail ar med dom. Det är dock som att prata med en vägg, de bryr sig inte. Surt men man har fått sig en läxa, första gången jag råkar ut för något sådant????

Samma för mig Nettan:( Jag har skickat flera mail, de svarar inte på dem om uppsägning. Däremot så svarar de på ett mail jag skickade innan jag visste att jag hade ett konto:/ i det mailet skrev jag att jag ville ha tillbaka de pengar de stulit samt att jag tänkte kontakta polisen. Det svarade de på och upplyste mig om att jag hade ett konto och önskade God Jul och Gott Nytt År:/ Jag lyckades logga in med ett 'nytt lösenord' (har aldrig fått ett första lösenord??? Eller besked om att jag hade ett konto...fick aldrig någon bekräftelse över huvud taget förutom de dragna pengarna på kontot) och vad jag kunde förstå så hade jag 'inte längre' någon subskription. Hoppas det stämmer bara...
  • Anonym111111111111

Hej!!

Jag skrev till mail adressen och bad dem maila en bekräftelse vilket de gjorde. Maila till mail adressen , när jag mailade support så svarade de inte utan maila direkt till mail

Adressen som står under villkoren!!!!

• Okidoki
    Anonym111111111111 skrev 2014-12-30 19:24:39 följande:

Hej!!

Jag skrev till mail adressen och bad dem maila en bekräftelse vilket de gjorde. Maila till mail adressen , när jag mailade support så svarade de inte utan maila direkt till mail

Adressen som står under villkoren!!!!

Tack Anonym, men har du möjligtvis mailadressen? Kan inte hitta den...:(
  • Maria 434
    Anonym111111111111 skrev 2014-12-30 18:31:50 följande:

Hej

Jag mailade vistacloud och fick svar att de skulle ta bort mig.

Borde frågat när man skulle få det utlovade present kortet?!?

Bankerna tror jag inte komma göra något ialla fall inte Nordea.

I ett annat fall som en väninna råkade utför där de lagt in fel så hon hamnade på minus på kontot och fick straff för det rättade de inte till . Så

Nordea lär inte hjälpa , inte speciellt service inriktade!!

Jag skickade först via support därifrån fick jag inget svar men då jag skickade till email adressen så fick jag svar. Orkar inte bråka med dom mer på vistapay , vill inte ha kontakt mer med lurendrejare . Man får släppa det hela och inse att man blivit lurad och lära sig på det bara!!

Att skylla på banken när man själv har gjort fel förstår jag inte. Det är inte Nordeas fel att du har gjort ett misstag och lämnat ut ditt kortnr till ett oseriöst företag.
  • Anonym11111111111

Hej Maria

Ja Nordea är ju lite korkade om de säger man ska göra kort reklamation , varför ens säga man ska göra det då???????

Svar på tråden vistapay.eu? dragit pengar på mitt konto