IVF 2015 januari - februari
RD10 är på lördag... HOPPAS inte mensen hinner före testet! Har riktiga menskänningar tyvärr...
åh, tror du.... frågan är om det visar säkert... jobbigt i bryta ihop om det inte visar positivt... fast sammmtidigt underbart om det lyckats..
Vid båda mina ivf har jag plussat. Båda gångerna med 2 dagars. Förra gången på Rd 9, denna gång på rd 10. Jag har testat tidigt för jag har haft symtom.
Nu går tiden långsamt fram till UL. Plågsamt! Mycket kommer tillbaka från förra året då vi aldrig fick se något hjärta ticka...Mycket tankar och känslor! Måtte de bara gå denna gång!
Hej alla!
Startar i början av nästa vecka med kort protokoll, så äggplock om
ca två veckor.
Min sambo har i dagarna legat utslagen i feber i ca tre dagar. Han har annars bra spermier..
Något som vet om det påverkar?
Tog negativt gravtest precis. Nu orkar jag inge mer. Hatar det här.
Linda: Jag förstår det, den hör resan är verkligen att slungas mellan hopp och förtvivlan men jag har inte gett upp hoppet för dig ännu!
Sandi: Grattis till ett superesultat!
Luthien: Åh nej vad tråkigt! Stor kram
Akeolis: Verkar helt bananas! Allt är ju i princip klart så vad tjänar de på att göra så här? Statistik tänker jag men det är ändå helt galet!
Ni andra: Vet ni vilken dag embryot fäster i livmoderväggen! Googlat som sjutton men hittar inget riktigt svar.
Fröken smilla. Mellan dag 7 och 10 fäster embryot :)
Tempar du varje morgon kan du ha sett en dipp i tempen de dagar implantationen skedde.
Nu har det gått 9 dagar sedan ET och jag mår inte så bra. Spänd och svullen buk som gör ont. Andningen har blivit lite påverkad och jag har ont i ryggen. Har även fått lite feber. Mysko, undrar vad orsaken till det är? Natten var hemsk med värk i mage och rygg. Yrseln kom ganska direkt. Fick ta en Alvedon och den värsta smärtan försvann. Hoppas det inte blir sämre... Vid ET hade jag lite vätska i buken, kanske är det det som spökar tillsammans med Lutinustabletterna? Kliniken ringer mig i morgon.