IVF 2015 januari - februari
Tack för alla grattis, jag gläds i stunden. Firar idag fullt medveten om att det kan vara andra bullar i morgon.
Nytt test idag gav dock samma resultat
Kram
Tack för alla grattis, jag gläds i stunden. Firar idag fullt medveten om att det kan vara andra bullar i morgon.
Nytt test idag gav dock samma resultat
Kram
Jag hoppar gärna också in. Påbörjar försök nr. 6 (4 ET, 1 FET, missfall 5+3 på ET 3) så fort mensen kommer.
Kör ICSI pga. dålig spermakvalitet.
Vi bor i Gbg och går på Nordic IVF. Jag är 38 och min sambo 43.
Den här gången testar vi Elonva, och ev. Menopur om det skulle behövas, kort protokoll.
Lycka till alla!
Hej!
Fyllde i dem jag hittade info på. Ni andra kan copy pastea texten och fylla i, eller säg till så försöker jag uppdatera listan.
Namn och ålder:
Happyland: 38 år
Meligna: 28 år
Kakan1976: 38 år
Försöknr.:
Happyland: 1
Meligna: 1
Kakan1976: 6 (4 ET, 1 FET, missfall efter ET 3 i vecka 6)
Spraystart:
Happyland: 30/12
Sprutstart:
Meligna: 12/1
Kakan1976: v. 4
ÄP:
Happyland: v. 5
Meligna: v 5
FET:
ET:
TD:
Klinik:
Happyland: Sahlgrenska
Meligna: Sahlgrenska
Kakan1976: Nordic IVF Gbg
Ursäkta mig.. Men alla dessa förkortningar...
FET
ET
TD
Betyder vad? :p
Idag var vi på RMC för äggplock och fick ut 10 ägg exakt två veckor efter sprutstart (mina ägg var lite sega). Jag har en polyp men de tyckte den var så liten att vi kan få ET direkt! Lycka!
Mår väldigt bra och äggplocket var inte alls så hemskt som jag hade fått för mig.
Kan tyvärr inte fylla i listan här på paddan, men återkommer med info :)
Hej igen
Gjorde 4 gravtestet i morse fortfarande plus men nu har jag börjat blöda inte lite rosa utan blod. Lite molvärk också. Jag vet att det kan hända ändå men det känns som om den lille släpper taget.
Tur att vi firade i onsdags....
Kram, håll gärna tummarna att jag har fel.
Vi är mellan vårt 4-5 ivf försök. Så denna graviditet blev till utan hjälp.
Kram
Åh vilket bra resultat! Grattis!
Grukan, så tråkigt att höra :( håller tummarna för att det inte är så.
Jag fick ont i magen igår, dagen efter ÄP. Den blev väldigt uppblåst på kvällen, och jag har svårt att göra nr. 2. Nu på morgonen efter är det bättre men inte bra. Kan det vara lite överstimulering? Igår såg jag gravid ut! Tänker att det ev kan vara förstoppning också...
Någon sim vet hur snabbt det syns på gravtestet om man fått missfall? Vilket jag tror till 99,9%.
Testet kl 5 i natt gav plus/gravid båda två men sen har jag haft riktig blödning. Så pyret lär inte vara kvar. Men ändå när tror ni jag kan få svart på vitt?