-
25:e. Du då? Vi borde ju fått samma testdag?Josefinehej skrev 2015-02-17 12:00:56 följande:när ska du testa?
-
Oj... Då kan du gott tjyva :PJosefinehej skrev 2015-02-17 13:48:59 följande:jag har 27e så ännu senare!! :/ men egentligen tycker jag inte om att jag har en testdag på en veckodag :P ska du tjyva?
Jag har ännu inte bestämt mig. Både vill och inte vill.
Kommer bli så besviken om jag testar tidigt och det är negativt, men å andra sidan kan det vara kul att tjyva lite för då har jag tid att komma på någon kul överraskning till sambon som fyller år, OM det nu skulle vara positivt :) -
Usch vad sorgligt! Hur sjutton ska man orka igenom allt det här?Heystella skrev 2015-02-17 13:11:12 följande:
Det blev missfall även denna gång. Ska gå och gräva ner mig nu :(
Beklagar verkligen <3 -
Grattis gumman! Jag skulle också gråta floder, men att du ska hålla dig till på lördag... Det hade jag aldrig fixat haha!Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:15:17 följande:
Tårarna bara rinner! Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mannen vet inget ännu... Tänkte överraska honom med en middag på lördag och då berätta. Något förslag på något roligt sätt att berätta?
Jag efterlyser också roliga tips att kläcka det på men kommer inte på något jättebra direkt (sedan vågar jag inte ens hoppas på positivt test ändå så jag har inte lagt ner så väldans mkt tankeverksamhet på det där).
Köp ett par söta babystrumpor och slå in kanske? :) -
Kramar om! Jag beklagar verkligen! Ta hand om dig och varann <3Linda8110 skrev 2015-02-18 07:02:48 följande:
Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många...
-
Förstår att du är jättenervös! Men någonting säger mig att allt är som det ska. Jag har ett barn sedan tidigare och jag hade bara liiiite ont i brösten vid typ vecka 8. Därefter hände inte ett jota med tuttarna förrän dagen efter förlossning.shinyxxx skrev 2015-02-18 10:57:03 följande:
13.30... Fy fn vad det här är jobbigt... Vet inte hur jag ska kunna ta emot ett negativt besked...
Åter igen, alla är olika! Jag ska hålla tummarna för dig! -
Var också med om att dom tog cellprov under graviditeten. Dom passar på när dom har chansen. Bättre ett för mkt än ett för lite var svaret jag fick ;) So, don't worry :)shinyxxx skrev 2015-02-18 14:20:13 följande:
Hej! Nu har jag kommit hem från Ultraljudet. Dem såg en hinssäck o början till gulsäcken, allt såg bra ut =) Det var tyvärr för tidigt för att se något mer. Blöder från livmodertappen. gynläkaren kunde inte se att det kom längre upp ifrån. Dem tog även cellprov när jag låg där.. En lättnadens suck... undrar dock varför dem ville ta cellprov hux flux bara... ännu en sak att oroa sig för... Tack för all stöttning! <3
-
Ruvdag 4 och jag har redan tröttnat på att vänta! Aaahhh... Varför går tiden så långsamt?
-
Samma här! Har också kommit igång igen och det känns skönt.Josefinehej skrev 2015-02-19 06:45:50 följande:haha det är såå långsamt. Jag är RD8 idag och det känns så himla långt fram att få veta. Har iallafall börjat träna igen och håller mig sysselsatt mycket (lugnare helt klart man är ju livrädd), så då går tiden snabbare! :)
Någon som vet eller har varit med om diverse biverkningar på lutinus?
Jag har så fruktansvärt svårt att sova. Drömmer och vaknar av att jag är så fruktansvärt varm, som om jag håller på att brinna upp inifrån... Jag är annars en väldigt frusen person och älskar att ha det varmt i sovrummet. -
Ljungen78 och Josefinehej >> jag har också tränat ganska hårt (4-5 dagar/vecka) de senaste åren och utöver det rider jag också.
Så att bara sitta på röven kommer inte på fråga... Det är som ni säger, är det meningen att embryot ska överleva så gör det det oavsett, men det viktigaste är att JAG mår bra. Dessutom tog det så väldans lång tid att komma i form efter min förra graviditet (eftersom jag var ganska otränad innan jag blev gravid) och jag vill inte hamna där igen. Inbillar mig att det är lättare att komma igång efter en förlossning om man har "vanan inne" :)
Det här med symptom eller inte symptom gör mig knäpp! De senaste åren med försök har jag haft jätte ont i brösten, mått illa mm men har aldrig fått något plus på stickan.
Nu känner jag inte av ett skvatt... Inga ömma bröst, inget illamående, ingenting förutom några hugg och lite molvärk som varar några sekunder då och då. Men det där med att inte kunna sova gör mej galen! Hoppas det går över snart vad det än må vara som orsakar det..
Ytterligare ett långt inlägg :P