IVF 2015 januari - februari
Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många...
Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många...
Lisodan: Jag tar ej Progesteron så jag behöver inte fundera på det i alla fall :)
Då kör vi lite influensa på detta också! Missfall och influensa på samma vecka... Detta blir en av de sämre veckorna detta år. Så nu var jag klar med bitterheten för idag :)
Jag ska tillbaka på ultraljud imorgon förmiddag och då bestämmer de nog hur det ska bli. Antagligen tar de ut äggen på måndag, kanske tisdag. Är det någon som vet ifall de befruktar äggen innan de fryser dem? Det hoppas jag, tycker mig ha hört att embryon klarar tining bättre än ägg.
Hur som helst - man är så sjukt sugen på att få tillbaka nu, inte vänta!
Å vad ni alla kämpar på!
Jag fick veta i dag att kliniken jag går hos (Nordic IVF Gbg) beslutade att jag Inte behöver göra ett andra ultraljud för att se hur äggblåsorna växt till sig utan den dagen det var planerat så blir det Ovitrelle utan föregående koll och så äggplock onsdag 25/2. Jag hoppas att de inte gör det för att tjäna pengar, för vi gjorde första ultraljudet på en klinik i vår hemmaort och då får Nordic betala 3000:- till dem för varje ultraljud. Nu slipper dem det... Jag är lite skeptisk till privatkliniker, även om bemötandet från dem har varit jättebra.
Någon annan som bara behövde/fick göra ett ultraljud under tiden ni sprutade?