IVF 2015 januari - februari
Ringde Huddinge idag och meddelade att min mens kommit och att det inte blev något denna gång heller... De beklagade och peppade! Nya tag. Vänta ut mensen och börja ÄL-testa på torsdag i nästa vecka.
Ringde Huddinge idag och meddelade att min mens kommit och att det inte blev något denna gång heller... De beklagade och peppade! Nya tag. Vänta ut mensen och börja ÄL-testa på torsdag i nästa vecka.
Den som sitter vid datorn kan ta bort mig som ruvare... Får lägga till mig om ett par veckor igen. Säger till då :)
Fick min mens som "vanligt" efter försök 3. Hade mens i 3 dagar (som jag brukar ha) och sedan var det slut en dag. Igår kväll på dag 5 började jag blöda igen?!?! Vafan är fel nu då...? Jag blöder inte mycket men det kommer ändå så jag måste ha skydd igen.
Hej!
Jag har en liten äcklig fråga som kanske någon här kan svara på..
Jag hade äggplock den 27/1
Återföring den 30/1
Testdag 15/2
Men, är det någon här som har fått bruna flytningar ca tre dagar innan testdag som övergår till rött i tre dagar sedan går över till bruna flytningar igen och vet vad det kan betyda??
Kan tillägga att jag inte har haft någon mensvärk eller några känningar alls som jag brukar få innan mens..
Tacksam för svar :)
Hej!
Jag har en liten äcklig fråga som kanske någon här kan svara på..
Jag hade äggplock den 27/1
Återföring den 30/1
Testdag 15/2
Men, är det någon här som har fått bruna flytningar ca tre dagar innan testdag som övergår till rött i tre dagar sedan går över till bruna flytningar igen och vet vad det kan betyda??
Kan tillägga att jag inte har haft någon mensvärk eller några känningar alls som jag brukar få innan mens..
Tacksam för svar :)
gravtestet visade mycket svagt positivt, ska ta ett nytt test om några dagar tänkte jag, men jag är lite orolig eftersom det aldrig har varit så här i en vanlig cykel och tänkte om någon annan kanske hade varit med om samma sak.
Blöder två gånger under samma mensperiod! Mensens sista dag var i fredags och i söndags kväll började jag blöda IGEN och blöder fortfarande. Inte mycket, men tillräckligt för att behöva skydd. Aldrig haft så förut. Fattar noll?!?! Kan ju inte göra en FET om jag blöder hela tiden....
Det blev missfall även denna gång. Ska gå och gräva ner mig nu :(
Tårarna bara rinner! Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mannen vet inget ännu... Tänkte överraska honom med en middag på lördag och då berätta. Något förslag på något roligt sätt att berätta?