IVF 2015 januari - februari
RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!
RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!
Vi fick inga instruktioner om att inte ha sex under ruvartiden, men hur de allmänna råden lyder vet jag inte.
Vill minnas att vi fick instruktionen "inget sex, inga bad" så länge jag blöder. Någon tidsbegränsning hörde jag inte. Nåväl, det spelar ingen som helst roll här heller. Innan plus - inget sex.
STORT GRATTIS till er och andra plussare!
Jag har en vecka kvar till test och det känns så långt till testdagen!!! Vet inte hur man ska slappna av.
För några dagar sen hade jag jättepäls bröst och molande "mensvärk" fram och tillbaka. Nu känner jag inte alls lila mycket av nåt.
Hade du några biverkningar/symptom innan plusset?
Hur går det för er alla andra som plussat? Jag är på ruvdag 7 idag.
Ni kan även lägga in mig under gravida :) Dock är jag överstimulerad och ligger på sjukhus men jag hoppas det blir bättre snart och att fröt mår bra där inne :)
Tjejer! Jag fick rosa/rött på Crinonebehållaren ett par gånger, och även rosa och bruna crinoneklumpar. Det gick ju bra ändå! Så det betyder inget ännu håller tummarna för er!
Här har den där känslan inför mens kommit :( Svider ibland i underlivet 2-3 dgr innan mens. Suck!!
Tack fröken smilla. Ditt inlägg gjorde mig väldigt glad.
Ruvartiden är tuffast psykiskt tycker jag. Sprutor och mediciner och allt är enklare för där gör man något...varje dag...nu bara väntar man och längtar/våndas.
Hoppas ni alla har/haft en mysig alla hjärtansdag!
Grattis kakan! Härligt med ett plus!
Rad 13 gravtest visar negativt och jag blöder.. Mailade precis kliniken för att höra vad som händer nu!! Tomhet!