IVF 2015 januari - februari
*befruktade
*befruktade
Vet inte varför, men jag känner mig deppig och trött. Har ont i magen och känner mig spänt om magen och gaserna är inte att leka med... Blä just nu!
Imorgon är det dags för FET med 6-dagars blasto! Detta blir vårt andra försök :) Hoppas nu bara att den klarar upptiningen bra imorgon...är nästan mest nervös över det.
Fick besked idag att inget embryo gick till frysning. Tydligen dålig utveckling av embryo.
Får hoppas att embryot som fördes in utvecklar sig bra. Det såg bra ut vid dag 3 men det är ju inga garantier då även de andra två gjorde det. Bara vänta och se :)
JAG ÖVERLEVDE ÄGGPLOCKET!!! Hade sån ångest flera dagar innan och drömde att jag skulle på en massa olika sätt men det gick bra!
Det var inte skönt, det var det inte. Men det gick. Fick ett suveränt bemötande och full förståelse att jag var rädd.
9 ägg väntar nu på att bli befruktade och imorgon får vi veta om det blir 2,3 eller 5 dagar. Spännande! Är 9 ägg en bra pott förresten?
Hur många dagar är det normalt mellan äggplock och återinsättning?
Hur gör ni när ni åker iväg för IVF, sjukskriver ni er eller tar semesterdagar?
Hej!
Fick igår veta att vi inte fick några ägg till frysen denna gången heller
Det fanns ett ägg av 6 som lyckades bli blastocyster men inte i tillräckligt bra skick för att frysas tyvärr.
Känns trist och nu har vi "bara" hoppet till det ägg som blev insatt.
Är öm i brösten (började igår) men vad jag förstått kan det vara en biverkning på lutinus. Hade dock inte ont i brösten sist förrän 5 dagar innan testdag som sen var positivt. Så hoppas verkligen att brösten är öma pga en graviditet och inte pga biverkningar.
Kakan1976 hur långt är du i behandlingen?