• Kakan1976
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:06:39 följande:

Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?

phpvFwalj10895.jpg

Tjohoo! Grattis!
  • Kakan1976
    shinyxxx skrev 2015-02-18 06:25:40 följande:

Som ni vet plussade jag 11/2. Har sen igår fått ljusbruna flytningar .. Livrädd för att det är missfall på g.. Känner mig helt knäckt !!:(

Usch, förstår din oro. Hoppas verkligen att det inte är någon fara. Kan du åka in och kolla på akuten eller kliniken?

Kram
  • Kakan1976
    Linda8110 skrev 2015-02-18 07:02:48 följande:

Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många...

Usch då! Men som andra har sagt så kan det ju vara något annat så ta inte ut något i förskott. Ibland får man till exempel en blödning på den dagen men skulle haft sin mens.

Kram
  • Kakan1976
    shinyxxx skrev 2015-02-18 09:52:11 följande:

Mina bröst har vart spända i flera dagar imorse var det borta... Jag ska inte ha mens nu, är 13 dagar efter mensdag. Skulle jobbat inatt men orkar inte det. Pratade med kliniken, dem sa att det antingen kunde vara början till missfall el så var det ingen fara.. Bara vänta o se.. Men vad jobbigt det här är. Att det aldrig ska få flyta på o gå bra ..:(

Fy fasen vad jobbigt. kan du inte åka in till gynakuten för att kolla upp det? Vilken vecka är du?
  • Kakan1976
    shinyxxx skrev 2015-02-18 10:57:03 följande:

13.30... Fy fn vad det här är jobbigt... Vet inte hur jag ska kunna ta emot ett negativt besked...

Håller tummarna för positivt besked!
  • Kakan1976
    shinyxxx skrev 2015-02-18 14:20:13 följande:

Hej! Nu har jag kommit hem från Ultraljudet. Dem såg en hinssäck o början till gulsäcken, allt såg bra ut =) Det var tyvärr för tidigt för att se något mer.  Blöder från livmodertappen. gynläkaren kunde inte se att det kom längre upp ifrån. Dem tog även cellprov när jag låg där.. En lättnadens suck... undrar dock varför dem ville ta cellprov hux flux bara... ännu en sak att oroa sig för... Tack för all stöttning! <3

Åh, låter bra ändå då! Puh!
  • Kakan1976
    noctura skrev 2015-02-19 19:13:44 följande:

I går kom jag hem efter att ha varit inlagd 1 vecka på sjukhus pga överstimulering. Gick upp 5 kg på någon dag så det ska bli spännande och se hur lång tid det tar innan vätskan försvinner helt. Misstänker att det tar ett tag. Så nu får jag ta blodförtunnande sprutor varje kväll i någon månad för att minska risken för blodproppar. Men nu har det vänt och det hela går åt rätt håll. Håller bara tummarna på att det går bra för lilla fröt där inne...

Skönt att du är hemma! Jag har skapat en tråd för dom blivit gravida i januari/februari med hjälp av IVF. Välkommen till den!
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari