Fertilitetsutredning 2014/2015
aha! tackar :)
Hörde nåt om nån nässpray.. nån som har erfarenhet av d?
Nu är jag inget proffs i ämnet så jag kan vara helt ute o cyklar. Du kan alltid söka på 1177s hemsida, där finns det rätt bra information :)
aha! tackar :)
Hörde nåt om nån nässpray.. nån som har erfarenhet av d?
Kom nyligen hem från läkaren och det visade sig att jag har en äggblåsa som mäter 13,5 mm! Jag trodde verkligen inte det skulle kunna göra så stor skillnad på bara några dagar, det kändes verkligen som att det var kört denna månad.
Han uppskattade att äl skulle ske måndag-tisdag. Jag känner mig så otroligt lättad. Även om det nu inte skulle ta sig denna månad så är det skönt att veta att jag svarat bra på pergotime!
Hur går det för er andra?
Hur går man med i denna tråd?????
Vi väntar på att få komma till Huddinge för nästa steg.
Har fått positiva svar på både mig och min sambo men inget händer????
Hur går det för dig, roadstories? Väntar du på BIM nu? Några symtom?
Jag är troligtvis på ÄL+5, men kanske inte har haft ÄL överhuvudtaget eftersom jag inte tagit några mediciner den här månaden. Hoppas ändå... Ska tillbaka till gyn på måndag.
Nej, de har tagit något annat blodprov som vi ska få svar på och så får vi svar på spermaproven. Nervöst! Sen ska vi väl bestämma hur vi ska gå vidare antar jag. Hoppas du är gravid ändå! Hoppas jag är det med, men den chansen är minimal. Håller koll på temperaturkurvan nu för att försöka se om jag haft äl alls.