Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
Men att skriva på svenska är du inte särskilt bra på
Men att skriva på svenska är du inte särskilt bra på
Om den här tråden är sann så är det ju tur att det kom fram så här tidigt i relationen iallafall, tänk om dom hade hunnit investera i bostad, gift sig eller skaffat barn innan det kom fram vilken fruktansvärt trångsynt och ytlig människa ts är!
För all del, gillar man inte föreningen är det bara att skita i att betala årsavgiften. Det kanske den här killen ska göra om han inte ens själv gillar dem. (Om han nu existerar.)
Men vilken tur att det kom fram nu innan ni blev tillsammans då. Stackarn som fått hjärtat krossat av en dramaqueen som skäms ögonen ur sig för ett brev. Att du inte ens insåg något innan tyder ju på att hans "problem" inte är speciellt stora.
Han kommer över dig så småningom och kommer träffa någon som älskar honom för att han är den han är.
Har läst alla dina inlägg nu. Du har mycket större problem än någon med diagnosen Asperger någonsin öht kan ha. Ni är inte ihop sedan ifjol och det är bra så. Så varför den här kalabaliken? Någon med Asperger lever på ett mycket högt intellektuella nivå. Han skulle ändå förr eller senare lämna dig, även eller framför allt med den diagnosen för att du är så lågbegåvad att det bara ger fysiska smärtor för en Asperger. Ni är inte ihop längre. Du behöver inte skämmas inför släkt och vänner och du behöver inte bortadopteras ditt barn. Allting är bra alltså.
Om jag får ge dig ett tipps. Sök dig till en bra terapeut.
Är detta samma TS dom hade "problem" tidigare med att en tjej med DS var kär i samma kille som TS? Tycker jag känner igen uttrycket.
Man kan ha en utv. störning utan att vara ointelligent, TS...
Även grammatiken
Blir du mer intresserad av honom om han går ur en förening?
Det står i din trådstart att dina känslor svalnat.
Har dina känslor svalnat förstår jag inte varför du startar en tråd, när ni inte ens varit tillsammans.
Var ligger i så fall problemet?
Du är fri att välja vem du vill. Du har inget med denna kille att göra, om du inte vill.
Sen besparar jag dig mina ord om ditt märkliga tankesätt kring diagnoser och organisationen du avskyr...